Accountancy Suite 

 Jouw tijd nog efficiënter besteden 



Alles in één pakket

Alles in één pakket

De klantprocessen en kantoorautomatisering in één online softwarepakket. Dat bespaart tijd en geld! Kleiner kantoor?

Online samenwerken

Online samenwerken

De communicatie met klanten verloopt
 digitaal. Met de accountancyportal
geef je 24/7 inzicht in de cijfers en laat je onder meer aangiftes online goedkeuren.

Digitaal adviseren

Digitaal adviseren

Als accountantskantoor of administratiekantoor loop je voorop met digitale adviezen op maat, van fiscaal tot financieel.

Meer weten over onze accountancy software voor accountants- en administratiekantoren?


Complete software

Automatiseer accountancy


Jouw klanten zijn van wezenlijk belang binnen de organisatie. Je wil ze daarom zo goed mogelijk adviseren en ondersteunen. En het liefst op een efficiënte manier. Daarnaast wil je personeelszaken, de aangiftepraktijk, de financiële administratie en de loonverwerking goed geautomatiseerd hebben. 

Met onze accountancy software breng je zowel de klantprocessen als de overige bedrijfsprocessen volledig in één softwarepakket onder. Door deze integratie verdampt veel handmatig werk. Dit bespaart zowel geld als tijd. Tijd die je daardoor effectiever aan jouw klant kunt besteden.

Bekijk alle functionaliteiten

Vriendelijk afrekenmodel

Vast bedrag per maand


Wij hebben een vriendelijk afrekenmodel waarbij je een vast bedrag per maand betaalt en na één jaar maandelijks kan opzeggen.

Als klant van AFAS betaal je geen hoge éénmalige licentiekosten voor het gebruik van onze online software.


Heb je een kleiner accountants- of administratiekantoor en ben je op zoek naar software? Bekijk ook Accountancy Lite.

De grootste pluspunten op een rijtje

Alle gegevens in één systeem

Accountancy voor iedereen

Groot of klein, onze flexibele software is geschikt voor ieder kantoor. Voor een vast bedrag per maand kun je de online software gebruiken.

Alle gegevens in één systeem

Alle gegevens in één systeem

Hierdoor ben je altijd actueel en ga je altijd uit van de juiste gegevens. Daarnaast heb je in één oogopslag inzicht in bijvoorbeeld zowel fiscale- als financiële gegevens van jouw klant.

Online samenwerken

Online samenwerken

Je kunt online meekijken met jouw klant. Zo wordt sturen en adviseren een makkelijke opgave. Met optimale dienstverlening als resultaat.

Elke cliënt zijn eigen portal

Elke klant zijn eigen omgeving

Je klant is onderdeel van het digitale kantoor-proces. Met de accountancy portal stroomlijn je communicatie waardoor onzinnig en niet-declarabel werk verdwijnt.

De voordelen voor jouw kantoor én jouw klant bekijken?

Accountancyportal

Efficiëntie in optima forma


Met de accountancyportal wordt jouw klant onderdeel van het digitale kantoorproces. Hierdoor verdwijnt de noodzaak om te e-mailen, bellen, faxen en post te versturen en ontvangen. Jouw klant logt simpelweg in op de beveiligde klantportal en kan daar samen met jou alle taken uitvoeren.

Wij geloven dat alles begint en eindigt bij de klant.
Van klantacceptatie tot de fiscale aangifte. Jouw klanten kunnen zelf acties uitvoeren en bovendien worden ze automatisch geattendeerd op verstrijkende deadlines. Rust en inzicht zijn het resultaat.

Bekijk de details van de accountancyportal

Meer adviseren

Van registreren naar adviseren


Wat zijn de ken- en stuurgetallen voor jouw klanten?
Waar liggen ze wakker van? Door wie of wat worden ze beïnvloed? Hoe geef je invulling aan jouw rol als adviseur en vertrouwenspersoon? Dit zijn slechts een aantal vragen die je kunt stellen als je mee wil denken met jouw klanten. Maar hoe pak je dat aan?

Door middel van automatisch gegenereerde signalen en interactieve dashboards krijg je grip en inzicht in de status van alles wat speelt bij jouw klant. Doordat je alles hebt vastgelegd in één pakket kun je deze inzichten met elkaar combineren zodat je jouw klant optimaal bedient.

Meer lezen over de mogelijkheden?



Volwaardig sparringpartner


"
Veel meer dan in het verleden hebben wij de behoeften van klanten nu scherp in beeld. Doordat de klant zijn gegevens niet meer aanlevert in een schoenendoos, voorzien wij de klant met één druk op de knop van stuurinformatie."


- Berry Taverne, partner
Tavernemeun Accountants

Efficiënter werken

Al jouw processen in één pakket

Daarvoor bieden we één totaaloplossing voor jouw kantoor- en klantautomatisering. 
Die ene oplossing bevat een veelheid aan voordelen.
Je legt gegevens slechts eenmaal vast waardoor zowel jouw medewerkers als jouw klanten op één plek alle administratieve zaken regelen. Van fiscale aangiften tot salarisadministratie en van het uploaden van facturen tot aan het stellen van vragen.

Deze accountancy software kunnen we niet zonder onze klanten ontwikkelen. Elk onderdeel, elke nieuwe wetgeving of toepassing, nemen we samen met jou streng onder de loep. Software ontwikkelen we namelijk samen.

De Accountancy Suite bestaat o.a. uit de volgende onderdelen:

  • Financieel
  • Uren/declaraties
  • Fiscaal
  • Digitaal dossier
  • Automatische signaleringen
  • HRM / Payroll (ook via het portaal)
  • Managementinformatie
  • Workflowmanagement
  • Portal
  • Automatische controles op payroll en financieel

"De klant zoekt bij ons inzichten en actuele informatie"

-Erik van den Dobbelsteen, Commercieel manager

Bekijk de video van Schipper Accountants

Meer accountancy verhalen

Laat je inspireren door onze gebruikers



Meer weten over onze accountancy software?

Neem contact met ons op!


Advies op maat nodig? Bel: 033-4341800