Accountancy software

Een complete suite waarmee jij klaar bent om jouw klant van dienst te zijn, overal en altijd.





Visie op accountancy


Software is essentieel voor ieder accountants- of administratiekantoor. Maar met goede software maak je niet het verschil. Wat je uit die software haalt maakt het verschil tussen een goed of uitstekend accountants- of administratiekantoor.

Met de accountancy software van AFAS heb je een complete suite in handen. Voor zowel grote als kleine kantoren, tegen een voordelige vaste prijs per maand en ontwikkeld voor en door accountantskantoren.

Als marktleider in de branche heeft AFAS een hoogwaardige standaard ontwikkeld waarmee je jouw volledige kantoor én de administratie van jouw klant automatiseert.

Weten wat onze accountancy software voor jouw organisatie kan betekenen?




CRM

Alle gegevens van jouw klant leg je eenvoudig vast inclusief digitaal dossier en WWFT. Gegevens zijn eenvoudig te bekijken en te wijzigen, uiteraard conform de AVG.

Meer over CRM?


Fiscaal

Van IB tot Vpb, van schenkbelasting tot dividendaangifte, van toeslagen tot country-by-country. Je hebt een compleet aangiftepakket, uiteraard inclusief de autorisatie en audittrails.

Meer over fiscaal?


Portaal

Jouw kantoor is 24/7 bereikbaar met het accountancy portaal. Zo kan de klant stukken digitaal ondertekenen, accorderen en bijvoorbeeld vragen en documenten insturen.

Meer over het portaal?



Financieel

Doordat veel boekingen al voor je zijn gedaan, houd je jezelf alleen nog maar bezig met de uitzonderingen. Ook controles gebeuren automatisch door de Finance Auditor.

Meer over financieel?


HRM / Payroll

De personeels- en salarisadministra-tie geautomatiseerd. Jouw klant geeft zijn mutaties digitaal door via Payroll Cloud. Controles gebeuren automatisch door de Payroll Auditor.

Meer over HRM / Payroll?


Klantadministraties

Met de boekhoudfabriek voer je eenvoudig en digitaal de administratie van je klant. Wil je graag online samenwerken? Ook dat is geen probleem.

Meer over klantadministraties?



Uren facturatie

Medewerkers boeken eenvoudig uren op projecten en de factuur kan direct worden opgemaakt. Ook voorschotten of vaste prijzen zijn makkelijk per klant vast te leggen.

Meer over uren facturatie?


Intranet

Met het intranet heb jij toegang tot bijvoorbeeld jouw taken, signalen en het dossier van de klant. Zo werk je waar en wanneer jij maar wilt en sta je nooit met lege handen.

Meer over het intranet? 


Koppelingen

Software is bedoeld om je te ontzorgen. Via het AFAS Connect platform heb je de mogelijkheid alle gegevens zowel in- als uit het systeem te halen.

Meer weten over koppelingen?


Software, maar dan anders


Wat onze software uniek maakt? Dat is de combinatie van functies die als enige softwarepakket écht met elkaar zijn geïntegreerd. Zo heb je de mogelijkheid met één pakket jouw volledige kantoor te digitaliseren en automatiseren met de hoogwaardige standaard die we hebben ontwikkeld met brancheverenigingen en andere kantoren

Van CRM tot financieel, van fiscaal tot uren factureren en van de boekhouding van jouw klant tot aan de payroll via het portaal, alles zit er in en voldoet aan de laatste wetgeving rondom bijvoorbeeld de AVG.

Door jouw volledige kantoor te automatiseren met één softwarepakket heb jij weer maximale tijd voor jouw klant met een minimale investering.

PS: Ben je een kantoor van 5 medewerkers of minder? Kijk dan eens naar Accountancy Lite

Ontdek de mogelijkheden van AFAS

Pluspunten op een rij

  • CRM
  • Urenverantwoording
  • Financieel
  • HRM / Payroll
  • Fiscaal
  • Inzicht door interactieve dashboards 
  • Communiceren via een online portaal
  • Foutloze verloning door integrale audit
  • Foutloze administratie door integrale audit
  • Werken in de cloud
  • Signalering & workflows
  • Maandelijks opzegbaar na één jaar


"Sinds de komst van AFAS hebben wij altijd inzicht in de actuele status van onze klant. We maken het verschil niet met software, maar wel door de software die ons helpt altijd voor de klant klaar te staan."

Wesselman



Driespan accountantskantoren

Online samenwerken

Communicatie vindt plaats tussen twee partijen: de klant en jouw medewerker. Via één platform kun je online samenwerken. Je vindt hierop alles terug; van facturen tot fiscale aangiften en van het digitaal dossier tot de verloning van de medewerkers van jouw klant. Doordat de communicatie digitaal verloopt, heeft jouw klant altijd en overal inzicht in de situatie en is jouw kantoor dus écht altijd bereikbaar voor eventuele vragen.

Lees meer over de accountancy portal in de brochure.

WEA Zuid-West aan het woord over AFAS



Inzicht met dashboards

Dashboard Fiscaal Uitstel in Laptop

Met de BI dashboards toon je alle belangrijke data uit de software van AFAS op een overzichtelijke manier. Je maakt van ruwe data begrijpelijke informatie. Door deze informatie inzichtelijk te maken, kun je beter sturen op het resultaat. Bovendien kun je inzoomen op de gegevens en filteren op de informatie die je wil zien. Business Intelligence staat klaar voor gebruik en maakt standaard deel uit van de software.


Meer weten over onze software?

We komen graag met je in contact!




Of bel ons op: 033 - 43 43 883

Maak een afspraak