Kies de meest gebruikte accountancy software en je bent met één pakket klaar om jouw klanten maximaal van dienst te kunnen zijn!
Werk jij bij een kantoor tot 10 medewerkers? Kijk dan eens naar Accountancy Direct!
|
|
Software is belangrijk voor ieder accountants- of administratiekantoor. Maar met goede accountancy software alleen maak je niet het verschil. Wat je uit die software haalt maakt jouw kantoor onweerstaanbaar voor jouw klant.
Met de accountancy software van AFAS heb je een compleet pakket in handen. Voor zowel grote als kleine kantoren, volledig online en tegen een voordelige vaste prijs per maand.
Een kantoor tot 10 medewerkers? Kijk dan eens naar Accountancy Direct
Een kantoor tot 10 medewerkers? Kijk dan eens naar Accountancy Direct
"We zitten allemaal in dezelfde film en dat brengt rust."
Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze accountancy software. Met onze dashboards weet je altijd waar kansen liggen binnen jouw organisatie. Zo krijg je bijvoorbeeld inzicht in je projecten, de status van de fiscale uitstel, financiële situatie en alles over je medewerkers. Met meer dan 101 standaard dashboards krijg je direct inzicht in hoe je organisatie ervoor staat. Business Intelligence staat klaar voor gebruik in de accountancy software van AFAS. Zonder extra kosten!
Ontdek de mogelijkheden van AFAS
1.802 accountants gebruiken AFAS
''Als het om automatisering gaat is stilstand achteruitgang.''
Kijk je met ons mee?
De accountancy software van AFAS heeft alle onderdelen die jij als kantoor nodig hebt als enige écht met elkaar geïntegreerd. Zo heb je de mogelijkheid met één pakket jouw volledige kantoor te digitaliseren en automatiseren met een hoogwaardige best practice.
Van CRM tot financieel, van fiscaal tot uren facturatie en van de boekhouding van jouw klant tot aan de salarisadministratie via de accountancy portal, alles zit er in en wissel je online via een beveiligde verbinding met elkaar uit.
Communicatie vindt plaats tussen drie partijen: de klant, de medewerker van jouw klant en jouw collega. Via één platform werk je online samen. Je vindt er alles terug; van facturen tot fiscale aangiften en van het digitaal dossier tot de verloning van de medewerkers van jouw klant. Doordat de communicatie digitaal verloopt, heeft jouw klant altijd en overal inzicht in de situatie en is jouw kantoor dus altijd bereikbaar voor eventuele vragen.
AFAS biedt een one-stop-shop voor de ondernemer om de administratie en samenwerking met accountants volledig te automatiseren. De ondernemer werkt met AFAS SB+. Dit is een compleet boekhoudpakket voor ondernemers van 1 tot 5 medewerkers. Jij als accountant beheert of helpt met de administratie. En dit volledig geïntegreerd met de ERP-software!
Een juist berekend loon dat op tijd wordt betaald. Dat is het minimale wat jouw klant mag verwachten wanneer jij de verloning verzorgt. Met Payroll Cloud vereenvoudig je het proces, leg je verantwoordelijkheden neer waar ze horen en geniet je van automatische controles, zodat je altijd een juist loon uitbetaalt.
De software is volledig geïntegreerd met je eigen accountancy portal en de AFAS Pocket app waardoor jouw klant of de medewerker van jouw klant altijd toegang heeft tot het dossier of mutaties door kan geven.
Een kantoor tot 10 medewerkers? Kijk dan eens naar Accountancy Direct
De meerwaarde van jouw accountants- of administratiekantoor ligt niet in het opstellen van aangiften. Jouw meerwaarde ligt in de kwaliteit van het advies en de persoonlijke aandacht die je aan jouw cliënt geeft.
De fiscale software van AFAS is ontwikkeld voor én met accountantskantoren en voorzien van alle mogelijkheden. De aangiftesoftware van AFAS is 30 tot 40% efficiënter dan andere pakketten en voorzien van alle functionaliteiten, van IB-aangifte tot Vpb-aangifte, van toeslagen tot country-by-country reporting en van erfbelasting en schenkbelasting tot rapportages in het Engels.
Klanten van AFAS verwerken jaarlijks meer dan 1,4 miljoen fiscale (IB en Vpb) aangiften.
"Elk stukje Procesverbetering zorgt ervoor dat het werk op een slimme en efficiëntere wijze kan worden gedaan."
Sylvia Bastemeijer
Applicatiebeheerder Schipper Accountants
Snel je verlof boeken of even CRM checken, terwijl je bij de klant naar binnen loopt? Met de AFAS Pocket app heb je altijd inzicht in de belangrijkste zaken voor jou als medewerker. Zelfs de medewerkers die je verloont van jouw klant kunnen eenvoudig HR zaken regelen met de app.
Met de Pocket app van AFAS heb je altijd en overal toegang tot je CRM, verlof, verzuim, uren boeken én je openstaande taken. De app voor medewerkers van jouw klant beperkt zicht tot HR functies.
"We wilden een systeem dat onze gegevens goed ordent en deze makkelijk vindbaar maakt."
Voor de meest optimale automatisering van de werkprocessen in accountancy maken wij, net zoals andere softwareleveranciers, gebruik van partners. Zo kunnen we additionele processen als het genereren van de jaarrekening naadloos laten aansluiten op de software.
Of bel ons direct op: 033 - 43 43 883