Accountancy software

Een complete suite waarmee jij klaar bent om jouw klant van dienst te zijn, overal en altijd.






Visie op accountancy


Software is essentieel voor ieder accountants- of administratiekantoor. Maar met goede software maak je niet het verschil. Wat je uit die software haalt maakt het verschil tussen een goed of uitstekend accountants- of administratiekantoor.

Met de accountancy software van AFAS heb je een complete suite in handen. Voor zowel grote als kleine kantoren, tegen een voordelige vaste prijs per maand en ontwikkeld voor en door accountantskantoren.

Als marktleider in de branche heeft AFAS een hoogwaardige standaard ontwikkeld waarmee je jouw volledige kantoor én de administratie van jouw klant automatiseert.

Weten wat onze accountancy software voor jouw organisatie kan betekenen?




Compleet

Eén platform voor jou en je klant. Van CRM tot urenfacturatie, van fiscaal tot payroll. De accountancy software maakt praktisch al je andere pakketten overbodig.



Online

Op elk moment heeft zowel jouw kantoor als jouw klant inzicht in de situatie. Communiceren doe je via het portaal, zodat de onderhanden taken inzichtelijk zijn. 



Voor iedereen

De software is ontwikkeld samen met brancheverenigingen en kantoren van groot tot klein. Hierdoor is de software standaard al ingericht en kun je direct aan de slag.


Goede software brengt je verder


Wat onze software uniek maakt? Dat is de combinatie van functies die als enige softwarepakket écht met elkaar zijn geïntegreerd. Zo heb je de mogelijkheid met één pakket jouw volledige kantoor te digitaliseren en automatiseren met de hoogwaardige standaard die we hebben ontwikkeld met brancheverenigingen en andere kantoren

Van CRM tot financieel, van fiscaal tot uren factureren en van de boekhouding van jouw klant tot aan de payroll via het portaal, alles zit er in en voldoet aan de laatste wetgeving rondom bijvoorbeeld de AVG.

Door jouw volledige kantoor te automatiseren met één softwarepakket heb jij weer maximale tijd voor jouw klant met een minimale investering.

PS: Ben je een kantoor van 5 medewerkers of minder? Kijk dan eens naar Accountancy Lite

Ontdek de mogelijkheden van AFAS

Driespan accountantskantoren

Online samenwerken

Communicatie vindt plaats tussen twee partijen: de klant en jouw medewerker. Via één platform kun je online samenwerken. Je vindt hierop alles terug; van facturen tot fiscale aangiften en van het digitaal dossier tot de verloning van de medewerkers van jouw klant. Doordat de communicatie digitaal verloopt, heeft jouw klant altijd en overal inzicht in de situatie en is jouw kantoor dus écht altijd bereikbaar voor eventuele vragen.

Lees meer over de accountancy portal in de brochure.

Pluspunten op een rij

  • CRM
  • Urenverantwoording
  • Financieel
  • Payroll
  • Fiscaal in één pakket
  • Inzicht door interactieve dashboards 
  • Communiceren via een online portaal
  • Foutloze verloning door integrale audit
  • Foutloze administratie door integrale audit
  • Werken in de cloud
  • Signalering & workflows
  • Dagelijks opzegbaar na één jaar


"Sinds de komst van AFAS hebben wij altijd inzicht in de actuele status van onze klant. We maken het verschil niet met software, maar wel door de software die ons helpt altijd voor de klant klaar te staan."

Wesselman



Inzicht met dashboards

Dashboard Fiscaal Uitstel in Laptop

Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze online software.  Met de interactieve dashboardfunctionaliteit weet je altijd hoe jij er op dit moment voor staat. 

Meer weten over wat AFAS voor accountants- en administratiekantoren kan betekenen?

We komen graag met je in contact!


Advies op maat nodig? Bel: 033 - 43 43 883