Welkom bij het alles-in-één-platform voor accountants, administratiekantoren en ondernemers! Ontdek de gebruiksvriendelijke boekhoudoplossing AFAS SB+, die de samenwerking met klanten optimaliseert en de administratie volledig automatiseert.
Ondernemers werken met het complete boekhoudpakket AFAS SB+. Jij als accountant beheert de administratie en maakt gemakkelijk de jaarrekening.
|
|
AFAS biedt een alles-in-één-platform voor de ondernemer om de administratie en samenwerking met accountants en boekhouders volledig te automatiseren. De boekhouding doe je met AFAS SB+. Dit is een compleet boekhoudpakket wat kan integreren met verschillende brancheapplicaties. Jij als accountant beheert of helpt met de administratie.
Je kunt meer administraties verwerken en realiseert meer omzet in minder tijd. Sturen op een efficiëntere verwerking van de administratie wordt hiermee automatisch een kernactiviteit.
Bovendien krijg je dankzij het actuele overzicht van al je klanten meer rust binnen je kantoor. Hoeveel btw-aangiftes moeten er nog de deur uit in een aangifteperiode? Je ziet het met één blik op je scherm.
Is het antwoord drie keer ja? Super, wij zijn je partij.
"Gemak en inzicht zijn de sleutelwoorden voor SB+."
Dante van Scheppingen
Managing partner bij Stemerdink & Verhoek
Als accountant hoef je niet de € 59,- per maand te betalen, zoals vermeld op de AFAS SB+ website. Je kiest zelf op welke manier je met je klant samenwerkt en past dit eenvoudig aan.
"De komende tien jaar kan ik probleemloos vooruit en de digitale werkomgeving helpt me daarbij. Daardoor kan ik snel schakelen en mijn klanten meerwaarde bieden. Daar zijn ze onwijs blij mee."
Anne-Corinne van Geest
Eigenaar Cijfer Studio
Met AFAS SB+ hoeft administratie geen tijdrovende klus meer te zijn. En omdat we onze software mét accountantskantoren ontwikkelen, zit deze vol slimmigheidjes waar je blij van wordt. Of het nu gaat om een persoonlijke takenlijst, de handige AFAS Link app of de geïntegreerde scan & herken.
"Drie op de vier nieuwe klanten kiest ervoor om alles in AFAS SB+ te doen voor optimaal gemak en inzicht. Zij maken zelf hun offerte en verkoopfactuur gemakkelijk in AFAS SB+, waardoor de ondernemer altijd een up-to-date dashboard heeft van zijn onderneming in AFAS SB+."
Jeroen Berger
Mede-eigenaar van Enwijdoenderest
Ontdek de mogelijkheden van AFAS
"Het onboarden van nieuwe klanten was vroeger een hoop werk waar allerlei systeempjes bij kwamen kijken. Nu is het in principe één druk op de knop."
Leroy Aarland
Eigenaar van Aarland Administratie
Of bel ons direct op: 033 - 43 43 883