Speciaal voor jouw handelsbedrijf

Automatiseer de administratie met de handelssoftware van AFAS

 

Van bestelling tot levering, je automatiseert al je handelsprocessen met de software van AFAS. Zo houd je meer tijd over voor écht belangrijke zaken!

  •  Meer orders, minder werk 
  •  Optimaal klanten bedienen
  •  Met één klik inzicht in hoe je ervoor staat

 

 

 

Speciaal voor jouw handelsbedrijf

Automatiseer de administratie met de handelssoftware van AFAS

 

Van bestelling tot levering, je automatiseert al je handelsprocessen met de software van AFAS. Zo houd je meer tijd over voor écht belangrijke zaken!

  •  Meer orders, minder werk 
  •  Optimaal klanten bedienen
  •  Met één klik inzicht in hoe je ervoor staat

 

 

 

 

Compleet ERP-systeem

Stroomlijn jouw hele administratie

 

Vaak zijn marges namelijk flinterdun. Klanten willen steeds snellere en betere service. Daarom is een efficiënte bedrijfsvoering cruciaal. Staat je voorraad op verschillende locaties? Heb je honderden leveranciers? Geen probleem: met de handelssoftware van AFAS staat alle informatie op één centrale plek.

Met AFAS Software werk je eenvoudiger en efficiënter dan ooit:

  •  Ondersteuning van artikelen, werksoorten, kosten, samenstellingen en serie- en partijartikelen
  •  Meerdere magazijnen beheren
  •  Compleet ordermanagementproces
  •  Inzicht in de omloopsnelheid van voorraad
  •  Boekhouding in hetzelfde pakket
  •  Inzicht met Business Intelligence
  •  Werken in de cloud
Handelssoftware van AFAS overzicht

Wil jij ook slimmer werken?

 

 En lees hoe je met één ERP-systeem je logistieke processen automatiseert

Jouw bedrijf beter laten
ondernemen, dat is onze missie

Start met het automatiseren van je bedrijfsprocessen

 

 

Een bewezen ERP-oplossing

CRM  Financieel  HRM  Ordermanagement  Payroll  Projecten  Workflows

 
Goed voorraadbeheer in de handel software

Goed voorraadbeheer? Blije klanten!

Met de juiste hoeveelheid voorraad en duidelijk magazijnbeheer zorg je voor tevreden klanten. Je hoeft nooit meer ‘nee’ te verkopen. De voorraad is altijd up-to-date en je hebt nooit meer te weinig of juist te veel voorraad.

Iedere afdeling heeft hier baat bij. Voorbeelden zijn Finance en Logistiek. Weten deze afdelingen in jouw organisatie al goed samen te werken? Of maken de huidige systemen dit juist moeilijk?

Krijg inzicht in:

  •  Het juiste bestelmoment
  •  De juiste bestelhoeveelheid
  •  De benodigde minimumvoorraad
  •  Uitgaande goederen
  •  Levertijden
  •  Inkoopprijzen

Lees hoe onze handelssoftware meerdere afdeling ondersteunt in de brochure

Goed voorraadbeheer in de handel software
Financieel - De boekhouding geïntegreerd

Financieel? De boekhouding is geïntegreerd 

De financiële afdeling werkt met hetzelfde softwarepakket, doordat je je hele boekhouding gewoon met AFAS Software uitvoert. Je voorkomt te hoge voorraden, doordat inkoop en verkoop kunnen werken met concrete data. Hiermee verlaag je ook het risico op incourante voorraden. Ook de nodige minimale voorraden kunnen in kaart worden gebracht in het voorraad systeem.

De voordelen van de geïntegreerde boekhouding

  •  Werken met realtime informatie
  •  Geen te hoge of te lage voorraden meer
  •  Financiële administratie eenvoudig up-to-date
  •  Altijd inzicht in je bedrijfsresultaat

Alles over de boekhouding vind je in de brochure

"Nu zijn we voortdurend op de hoogte van onze omzet, sales, voorraden noem maar op. Terwijl we in de oude situatie niet verder keken dan van week tot week en we op centraal niveau eigenlijk alleen ons banksaldo hadden om op te sturen."

de groot bewerkingsmachines over AFAS
 

Leg het vast in CRM. Aandacht voor de klant!

Je verkoopproces is het belangrijkste onderdeel voor de onderneming. Door een goede verkoopstructuur, en de integratie van het verkoopproces met je bedrijfsprocessen behaal je het grootste rendement. Zo leg je van bestelling tot levering alle contactmoment eenvoudig vast in CRM. En meestal nog geautomatiseerd ook!

De voordelen van AFAS CRM

  •  Creëer een compleet beeld van je klanten & relaties
  •  Bouw je eigen (klant)portaal
  •  Eenmalige vastlegging voor de hele organisatie
  •  Integratie met Kamer van Koophandel (KvK)
  •  Inzicht in de toekomst met forecasting

Meer weten? Lees alles over CRM in de brochure

Aandacht voor de klant

Ontdek de mogelijkheden van AFAS

Weet jij hoe jouw bedrijf er vandaag voor staat?

Inzicht met dashboards

Dashboard verkoopomzet ordermanagement software

Met de BI dashboards toon je alle belangrijke data uit de handelssoftware van AFAS op een overzichtelijke manier. Je maakt van ruwe data begrijpelijke informatie. Door deze informatie inzichtelijk te maken, kun je beter sturen op het resultaat. Bovendien kun je inzoomen op de gegevens en filteren op de informatie die je wil zien. Het feit dat ze realtime inzicht bieden is cruciaal voor ordermanagement, waar de situatie ieder moment weer anders is.

Business Intelligence wordt standaard en klaar voor gebruik meegeleverd in de software.

Voorbeelden van standaard beschikbare dashboards:

  •  Actuele voorraad
  •  Crediteuren
  •  Debiteuren
  •  Inkoop
  •  Jaarrekening
  •  Verkoop
  •  Verkoopomzet
  •  Voorraad
  •  Winst en verlies
Koppelen met AFAS

Koppelmogelijkheden

Koppel met je webshop, scanoplossing, MRP of productconfiguratie


Naast de standaard integratie met onder meer de projectadministratie en boekhouding, kun je de software ook koppelen met bijvoorbeeld webshops, scanoplossingen, MRP-systemen en productconfiguratie. Voor het koppelen van je favoriete software met AFAS maken we gebruik van partners. Benieuwd welke software je kunt koppelen?

Vind de juiste AFAS Partner op Partner.AFAS.nl.

Cloud

Veilig in de cloud

Wij ontzorgen je zodat jij tijd hebt om te ondernemen

 

Hoge opstartkosten? Welnee. Ingewikkelde updates? Innovaties in de software worden automatisch voor je toegevoegd. En kost dat dan geld? Nee, natuurlijk niet.

Bij ons betaal je een vast bedrag per maand. En je data staat veilig opgeslagen in Nederland, onder de Nederlandse wetgeving. Je hoeft dus niet bang te zijn voor onaangename verrassingen. Wij doen precies wat we beloven: jouw werk makkelijker maken door administratieve taken te automatiseren. Zo simpel is het.

Ons softwarepakket wordt doorlopend verder ontwikkeld met de feedback van meer dan 12.000 klanten. En deze feedback hebben we vastgelegd in de zogeheten template. Daarin zijn honderden bedrijfsprocessen vast voor je ingericht. Alleen je data hoeft er nog maar in. En de rest? Die richten we samen in.

Meer weten over de template? Bekijk de brochure!

10 tot maximaal 25 medewerkers? Ontdek ERP Direct!

Snel van start met AFAS Software, zonder eenmalige investeringen

 
  •  Alles-in-één-bedrag zonder opstartkosten
  •  Binnen 2 weken overstappen met je CRM, boekhouding en ordermanagement

Bij Technotape maken ze er een sport van om werkzaamheden te automatiseren.

“Als wij hier mensen over de vloer hebben gehad voor een referentiebezoek, dan lopen ze na afloop likkebaardend de deur uit.”

Nederland

AFAS is een Nederlands familiebedrijf

En daar zijn we trots op

 

We werken alleen maar met éigen medewerkers. Van de supportafdeling tot developers, van de facilitaire dienst tot HR. Dat betekent ook dat je ons altijd persoonlijk kunt bereiken. Collega's die elkaar kennen en er alles aan doen om het maximale voor de klant te bereiken. Geen anonieme helpdesk in een ander land dus, maar gewoon in Leusden. Wel zo fijn!

Wil jij ook slimmer werken?

Wij helpen je jouw bedrijfsprocessen te automatiseren.

 

Of bel ons direct op: 033 - 43 43 883