AFAS Support 

 De helpdesk van AFAS voor jouw vragen 


Het AFAS Support Center zit elke werkdag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Loop je tegen een probleem aan tijdens het uitvoeren van je dagelijkse werkzaamheden?

Raadpleeg een van onze hulpbronnen of neem contact op met AFAS Support.

AFAS KnowledgeBase

AFAS KnowledgeBase

De AFAS KnowledgeBase is dé zoekmachine voor het antwoord op je vraag. Gemiddeld zijn 80% van de vragen al beantwoord in de KnowledgeBase!

Ga naar de AFAS KnowledgeBase

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen hebben we gebundeld zodat je snel de oplossing kan vinden die je nodig hebt. Zo kan jij snel weer op weg.

Ga naar de veelgestelde vragen

AFAS Status

AFAS Status

Vermoed je dat er een storing is? Op AFASstatus.nl vind je de actuele status van AFAS en AFAS Online. Problemen en geen storing bekend? Neem dan contact op.

Ga naar AFAS Status

Neem contact op met AFAS Support

Je vraag niet kunnen beantwoorden met bovenstaande bronnen? Dan staat onze supportafdeling voor je klaar! Stuur een incident in met een duidelijke beschrijving van je vraag en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Via de Klantportal houden wij je op de hoogte van de status van je ingestuurde incident.

Let op!

Sta je niet geregistreerd als contactpersoon bij de organisatie dan mag AFAS Support je niet helpen. Dit is in verband met privacygevoelige informatie waar wij mee werken. 

De beheerder van de Klantportal kan je aanmaken als contactpersoon

Een contactpersoon toevoegen aan de AFAS Klantportal

AFAS Personal

Voor vragen over AFAS Personal kun je naar de helpomgeving gaan van AFAS Personal. Het is niet mogelijk om te bellen met AFAS Support voor vragen over AFAS Personal.