|
|
Benieuwd hoe wij de AFAS Foundation hebben vormgegeven? Aan welke criteria een aanvraag moet voldoen, op basis waarvan wij keuzes maken en hoe wij de administratie automatiseren? Schrijf je dan in voor de sessie 'Zo werkt de AFAS Foundation'.
Onderdeel van deze sessie is het laten zien van de procesmatige kant van de AFAS Foundation. Workflows zijn hierin de kern van automatisering. Dankzij standaardisatie en structuur hebben wij eenvoudig inzicht in welke stap van het proces de taak zich bevindt en wie er verantwoordelijk is. We nemen je graag in dit proces mee!
Daarnaast is tijdens deze sessie alle ruimte om je vragen te stellen of in gesprek te gaan over jouw ervaring.
Heb je je ingeschreven voor dit online evenement maar kun je er toch niet meer bij zijn? Meld jezelf tijdig af via de klantportal. Heb je geen portaltoegang? Stuur dan een e-mail naar marketing@afas.nl. Zo kunnen we iemand anders misschien nog blij maken met een plekje.
Vragen over dit evenement? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.