Automatiseringsreis HR (voor niet klanten)

 

Verschillende data
10:00 - 13:00 uur

 

AFAS Software
Inspiratielaan 1, Leusden 

 

Kosteloos

 

 

 

Automatiseringsreis HR

Zo bespaar je tijd met slimme HR-automatisering

Stel je voor: een organisatie waarin HR-processen zoals verlofaanvragen en ziekmeldingen automatisch worden verwerkt, waardoor je minder tijd kwijt bent aan administratie – tijd die je kunt besteden aan gesprekken met medewerkers

HR speelt een cruciale rol binnen elke organisatie. Helaas gaat er vaak te veel kostbare tijd verloren aan administratieve taken voor verlof, verzuim en salarisverwerking. Met slimme automatisering bespaar je tijd, voorkom je fouten en houd je je bezig met HR-thema's als werkgeluk, strategische personeelsplanning en AI. HRM-software ondersteunt je met automatische signalen, zoals een herinnering bij een contractverlenging – zodat je niets mist en rust in je hoofd houdt.

Wil je weten hoe de HR-software van AFAS je meer tijd oplevert? Meld je aan voor de inspiratiesessie en ontdek tijdens de sessie hoe je met ESS en MSS 80% van de HR-vragen van medewerkers zélf laat oplossen, zonder tussenkomst van HR.

Speciaal voor HR-managers die nog geen AFAS gebruiken

Dit event is speciaal voor (interim) HR-managers en HR-directieleden van organisaties die nog geen klant zijn van AFAS. Er is een onderscheid gemaakt in de omvang van de organisaties: tot 100 medewerkers en vanaf 100 medewerkers. Hierdoor sluit de sessie nog beter aan op jouw organisatie en ontmoet je gelijkgestemde HR-managers en HR-directieleden van andere organisaties. Mocht je je als klant inschrijven, dan schrijven wij je automatisch weer uit en ben je van harte welkom op de HR sessie van Britt Breure, HR Directeur bij AFAS.

Wat kun je verwachten?

  • Kennisdeling: Zie hoe je met standaardsoftware automatisch ziekteverzuim registreert, een loonstrook digitaal met één klik verstuurt en nieuwe medewerkers eenvoudig digitaal onboardt.
  • Praktische tips: Krijg praktische tips zoals het instellen van automatische meldingen hoeveel verlof er nog openstaat of het inzetten van selfservice bij adreswijzigingen.
  • Zo automatiseert AFAS HR: 700 medewerkers en toch maar één persoon op onze HR-afdeling. Hoe kan dat? Tijdens deze ochtend geven we meer inspiratie om Employee Self Service en Manager Self Service optimaal in te zetten aan de hand van praktische voorbeelden bij AFAS! 
  • Netwerkgelegenheid: Wissel ervaringen uit met andere HR-professionals en leer van elkaars uitdagingen en successen. Het evenement wordt afgesloten met een gezellige netwerklunch, waar je de gesprekken die gedurende de ochtend zijn ontstaan kunt voortzetten.

Programma

09:30 - 10:00 uur:
Ontvangst met koffie, thee en wat lekkers
10:00 - 10:30 uur:
Welkom door AFAS
10:30 - 11:30 uur:
Kennisdeling van de HRM Payroll software
11:30 - 11:50 uur:
Presentatie 'Zo automatiseert AFAS HR' 
11:50 - 12:00 uur:
Vragenronde
12:00 - 13:00 uur:
Afsluitende netwerklunch

Volg je deze sessie liever online?

Dat kan! Speciaal voor wie er liever digitaal bij is, organiseren we op andere momenten ook online sessies:

Schrijf je in!

Sprekers

 

 

Max Hasenaar

Salesmanager 

Max werkt sinds 2019 bij AFAS in de sales. Als salesmanager bij team HRM & Payroll helpt hij dagelijks organisaties om tijdrovende processen te vereenvoudigen en meer focus te leggen op mensgericht werken. Tijdens deze sessie laat hij zien hoe je met slimme automatisering grip krijgt op complexe HR-processen én hoe dit bijdraagt aan een toekomstbestendige organisatie! 

 

Sanne Gelderblom

Salesmanager

Als salesmanager HRM & Payroll deelt Sanne graag haar inzichten over hoe slimme software HR-processen efficiënter maakt en organisaties helpt groeien. Tijdens de sessie laat ze zien hoe je administratieve lasten vermindert, medewerkers betrokken houdt en data optimaal benut zodat je de juiste inzichten hebt. Of je nu net begint met automatiseren of je HR-processen verder wilt optimaliseren, Sanne vertelt er graag meer over in deze sessie! 

 

Niels Diender

Salesmanager Simplex

Niels is salesmanager bij Simplex, onze betrouwbare partner in dienstverlening. Simplex is gespecialiseerd in succesvolle implementaties van onze software en helpt organisaties bij een efficiënte en foutloze salarisverwerking. Niels neemt jullie mee in hoe Simplex de continuïteit en kwaliteit in jullie salarisadministratie waarborgt.

 

Locatie

 

We rekenen op je komst

Als je je inschrijft voor deze sessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons goed voor, zorgen voor de catering en in veel gevallen moeten we anderen teleurstellen, omdat het animo voor dit soort sessies groter is dan het aantal plekken dat we hebben. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.

Heb je je ingeschreven voor dit evenement, maar kun je toch niet meer komen? Meld jezelf tijdig af via de klantportal. Heb je geen toegang? Meld je af door dit door te geven via dit formulier. Zo maken we misschien iemand anders nog blij maken met een plekje.

Veelgestelde vragen

Vragen over dit evenement? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.