AFAS Supportcenter

AFAS Support staat elke werkdag voor je klaar om al je vragen over de software te beantwoorden.


Loop je tegen een probleem aan tijdens het uitvoeren van je dagelijkse werkzaamheden? Dan helpt AFAS Support je dit probleem op te lossen. 60 collega's verdeeld over 5 gespecialiseerde teams staan voor je klaar om je te helpen.


AFAS KnowledgeBase

AFAS KnowledgeBase

De AFAS KnowledgeBase is dé zoekmachine voor het antwoord op je vraag. Gemiddeld worden 80% van de vragen al beantwoord in de KnowledgeBase!

Ga naar de AFAS KnowledgeBase


Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen hebben we gebundeld zodat je snel de juiste oplossing kan vinden voor je vraag. Er is een grote kans dat je vraag al een keer gesteld is!  

Ga naar de veelgestelde vragen


AFAS Status

AFAS Status

Op AFASstatus.nl vind je de actuele status van AFAS en AFAS Online. Ervaar je problemen en is er geen storing bekend? Neem dan contact op.

Ga naar AFAS Status


Incident insturen support

Neem contact op met AFAS Support

Je vraag niet kunnen beantwoorden met bovenstaande bronnen? Dan staat onze supportafdeling voor je klaar! Stuur een incident in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. 95% van alle vragen worden in één keer opgelost. Via de Klantportal houden wij je op de hoogte van de status van je ingestuurde incident.


Of bel met 033 - 43 43 888.


Zo werkt AFAS Support


Support is ook de kweekvijver voor nieuw talent binnen AFAS. Al onze nieuwe collega's beginnen op deze afdeling met de drie belangrijkste facetten kennis te maken: onze klanten, de AFAS visie en uiteraard ons eigen product! Samen met ervaren supportcollega's zorgt de supportafdeling ervoor dat alle vragen van meer dan 11.000 klanten beantwoord worden.

Op onze supportafdeling werken wij enkel en alleen met ons eigen product als het gaat om het vastleggen van al onze klantcontacten en het opbouwen van het dossier. Middels één workflow en een klein beetje liefde van onze medewerkers is het voor ons mogelijk om al onze klanten te voorzien van dat wat ze nodig hebben.

Lees meer over hoe de supportafdeling te werk gaat

Proactieve support


Het team Customer Care brengt informatie over wijzigingen en ontwikkelingen proactief naar jou! Deze informatie zorgt ervoor dat jij altijd op de hoogte bent van de nieuwste ontwikkelingen en belangrijkste wijzigingen in onze software.


First Class support

First Class Support is een betaalde dienst voor klanten die extra en uitgebreidere ondersteuning van AFAS willen. First Class Support staat voor jou klaar op het moment dat je ons nodig hebt. Ook op voor jou kritische momenten buiten werktijd.

Meer weten? Bespreek de mogelijkheden met je salesmanager.


AFAS Support in het kort

  • Bereikbaar van 08:30 uur tot 17:00 uur (ma t/m do)
  • Op vrijdag* bereikbaar van 08:00 uur tot 16:00 uur
  • Proactieve communicatie
  • Uitgebreide ondersteuning mogelijk

*Enkele vrijdagen per jaar hebben wij aangepaste openingstijden.

  • Gratis voor klanten van AFAS
  • De kweekvijver voor nieuw talent binnen AFAS
  • Specialisatie in 5 teams: ERP, HRM, Techniek, Accountancy & First Class 


Meer weten over onze software?

We komen graag met je in contact!




Of bel ons op: 033 - 43 43 883

Maak een afspraak