Payrolling

Overzicht en inzicht van eerste contact tot einde contract.






 

Visie op payrolling


Jouw klanten ontzorgen door alle juridische en administratieve zaken rondom personeel uit handen te nemen is jouw doel. Om dat te kunnen bereiken is het van belang dat je effectief met inleners en hun medewerkers communiceert en dat zowel het aanmelden van de medewerker als het genereren van de factuur en de loonstrook eenvoudig is. Wij maken de administratieve verantwoordelijkheden die bij juridisch werkgeverschap komen kijken overzichtelijk en helpen je deze efficiënt af te handelen; van eerste contact tot einde contract.  

Weten wat onze payrolling software voor jouw organisatie kan betekenen?





Integratie

Eén platform voor jou, de inlener en de medewerker. Je werkt efficiënt doordat je administratieve en commerciële processen op elkaar zijn afgestemd. 



Flexibel

Op elk moment genereer jij de factuur voor de inlener en de loonstrook voor de medewerker. Dat deze een afspiegeling zijn van elkaar spreekt voor zich.



Inzicht

Marges en onderhanden werk worden inzichtelijk gemaakt met interactieve dashboards. Zo kun jij de business scherp in de gaten houden. 


 

Een integrale aanpak brengt je verder


Met onze totaaloplossing voor payrolling-bedrijven gaan we een stap verder dan je gewend bent. Het aanmelden van medewerkers door de inlener, het uitwisselen van documenten zoals arbeidscontracten, het boeken en accorderen van uren door zowel de medewerker en inlener gebeurt in een en hetzelfde pakket. Vervolgens genereer jij een loonstrook voor de medewerker en de factuur voor de klant. Je bespaart op deze manier dubbel werk en kunt je relaties optimaal van dienst zijn.  

 

 

Ontdek de mogelijkheden van AFAS

Driespan uitzendbranche

Online samenwerken


Communicatie vindt plaats tussen drie partijen: de inlener, de medewerker en jij als payroller. Via één platform kun je online samenwerken. Je vindt hierop alles terug; van contractafspraken tot geaccordeerde uren en van loonstroken tot facturen. Werkt de medewerker zijn uren liever bij via de app? Stel hem dan de AFAS Pocket App tot zijn beschikking.
Lees meer over AFAS voor de payrollingbranche

 

Pluspunten op een rij

  • Workflows & Signalen
  • CRM, Financieel & Payroll in één pakket
  • Eenvoudig uren en correcties boeken
  • Inzicht door interactieve dashboards 
  • Communiceren via een online portaal
  • Foutloze verloning door integrale audit
  • Werken in de cloud
  • Gratis supportafdeling

 

 

Kolibrie over het gebruik van AFAS

 

Inzicht met dashboards

Dashboard-HRM-Verzuim

Met de BI dashboards krijg jij alle belangrijke data uit de software van AFAS op een overzichtelijke manier getoond. Hierdoor heb jij de onderbouwing voor strategische keuzes beschikbaar. Business Intelligence staat klaar voor gebruik en maakt standaard deel uit van de software.

 

 

Meer weten over wat AFAS voor payrollers kan betekenen?

We komen graag met je in contact!


Advies op maat nodig? Bel: 033 - 43 43 883.