Payrolling

Overzicht en inzicht van eerste contact tot einde contract.







Visie op payrolling


Jouw klanten ontzorgen door alle juridische en administratieve zaken rondom personeel uit handen te nemen is jouw doel. Om dat te kunnen bereiken is het van belang dat je effectief met inleners en hun medewerkers communiceert en dat zowel het aanmelden van de medewerker als het genereren van de factuur en de loonstrook eenvoudig is. Wij maken de administratieve verantwoordelijkheden die bij juridisch werkgeverschap komen kijken overzichtelijk en helpen je deze efficiënt af te handelen; van eerste contact tot einde contract.  

Weten wat onze payrolling software voor jouw organisatie kan betekenen?





Integratie

Eén platform voor jou, de inlener en de medewerker. Je werkt efficiënt doordat je administratieve en commerciële processen op elkaar zijn afgestemd. 



Flexibel

Op elk moment genereer jij de factuur voor de inlener en de loonstrook voor de medewerker. Dat deze een afspiegeling zijn van elkaar spreekt voor zich.



Inzicht

Marges en onderhanden werk worden inzichtelijk gemaakt met interactieve dashboards. Zo kun jij de business scherp in de gaten houden en inzoomen tot in de details.



Een integrale aanpak brengt je verder


Met onze totaaloplossing voor payrolling-bedrijven gaan we een stap verder dan je gewend bent. Het aanmelden van medewerkers door de inlener, het uitwisselen van documenten zoals arbeidscontracten, het boeken en accorderen van uren door zowel de medewerker en inlener gebeurt in een en hetzelfde pakket. Vervolgens genereer jij een loonstrook voor de medewerker en de factuur voor de klant. Je bespaart op deze manier dubbel werk en kunt je relaties optimaal van dienst zijn.  



Ontdek de mogelijkheden van AFAS

Driespan uitzendbranche

Online samenwerken

Communicatie vindt plaats tussen drie partijen: de inlener, de medewerker en jij als payroller. Via één platform kun je online samenwerken. Je vindt hierop alles terug; van contractafspraken tot geaccordeerde uren en van loonstroken tot facturen. Werkt de medewerker zijn uren liever bij via de app? Stel hem dan de AFAS Pocket App tot zijn beschikking.

Lees meer over AFAS voor de payrollingbranche in de brochure


Pluspunten op een rij

  • Workflows & Signalen
  • CRM, Financieel & Payroll in één pakket
  • Eenvoudig uren en correcties boeken
  • Inzicht door interactieve dashboards
  • Geen los pakket voor de backoffice 
  • Communiceren via een online portaal
  • Foutloze verloning door integrale audit
  • Werken in de cloud
  • Gratis supportafdeling



Kolibrie over het gebruik van AFAS


Inzicht met dashboards


dashboard-payrollingsoftware-AFAS

Met de BI dashboards toon je alle belangrijke data uit de payrollingsoftware van AFAS op een overzichtelijke manier. Je maakt van ruwe data begrijpelijke informatie. Door deze informatie inzichtelijk te maken, kun je beter sturen op het resultaat. Bovendien kun je inzoomen op de gegevens en filteren op de informatie die je wil zien. Business Intelligence is een standaardonderdeel van onze software en direct klaar voor gebruik. Geen meerkosten dus! Met de interactieve dashboardfunctionaliteit houd je grip op plaatsingsgraden en marges.



Meer weten over wat AFAS voor payrollers kan betekenen?

We komen graag met je in contact!


Advies op maat nodig? Bel: 033 - 43 43 883.