
Kies de accountancy oplossing voor kleinere zelfstandigen inclusief CRM, fiscaal, financieel & klantboekhouding en je bent klaar om de klant maximaal van dienst te kunnen zijn!
Kantoor met meer dan 5 medewerkers? Kijk eens naar de Accountancy Suite.
Software is essentieel voor ieder accountants- of administratiekantoor. En dan hebben we het niet alleen over de grote jongens. Maar met een goed softwarepakket alleen maak je niet het verschil. Wat je uit die software haalt en hoeveel tijd je daarmee vrij kunt maken, zorgt voor een nog grotere meerwaarde voor jouw klant. En hoe efficiënter jij werkt, des te meer klanten je van goed advies kan voorzien.
Met Accountancy Lite van AFAS heb je een compleet pakket in handen, zonder eenmalige kosten, volledig online en tegen een voordelige vaste prijs per maand.
Liever de software in het echt zien? Boek een demo
Kijk je met ons mee?
Accountancy Lite van AFAS heeft alle modules die jij als adviseur nodig hebt als enige écht met elkaar geïntegreerd. Zo heb je de mogelijkheid met één pakket jouw volledige kantoor te digitaliseren en automatiseren.
Meer de diepte in? Download de brochure.
De meerwaarde van jou als boekhouder of adviseur ligt niet in het opstellen van aangiften. Jouw meerwaarde ligt in de kwaliteit van het advies en de persoonlijke aandacht die je aan je klant geeft.
Fiscaal van AFAS is ontwikkeld voor én met accountantskantoren en voorzien van alle mogelijkheden. De aangiftesoftware van AFAS is 30 tot 40% efficiënter dan andere pakketten en voorzien van alle functionaliteiten, van IB-aangifte tot Vpb-aangifte, van toeslagen tot country-by-country reporting en van schenkbelasting tot rapportages in het Engels.
Klanten van AFAS verwerken jaarlijks meer dan 1,4 miljoen fiscale (IB en Vpb) aangiften.
Tijdens de demo leer je alles over het softwarepakket, voordat je deze gaat aanschaffen. Daarnaast maak je ook kennis met de organisatie achter de software, niet onbelangrijk. Zo neem je een weloverwogen beslissing over de volgende stap voor jouw kantoor.
Het spreekt voor zich dat een van de meest oude administratieve processen, namelijk het verwerken van de financiële administratie, in de software goed geregeld is.
Standaard krijg je twee omgevingen meegeleverd, één voor jouw kantoor en één om de administraties van jouw klant in te boeken. In de omgeving van jouw klant voer je kosteloos tot 999 administraties in.
Zo hoef je jezelf geen zorgen te maken als er een klant bij komt of een klant vertrekt, je betaalt een vast bedrag per maand, ongeacht het aantal administraties.
Om de automatisering van de werkprocessen nog verder te optimaliseren kan je de voor jou belangrijke softwaresystemen koppelen met AFAS. Zo kunnen we additionele processen als scan & herken en het genereren van de jaarrekening naadloos laten aansluiten op de software.
Wij helpen je je bedrijfsprocessen te automatiseren!
|
Of bel ons nu op: 033 - 43 43 883