CRM en de klantreis


Langdurige relaties bouwen. Het klinkt eenvoudig - en dat is het in feite ook. Het belangrijkste is eerst om klanten te vinden. Of beter nog, dat klanten jouw bedrijf vinden. Vervolgens kan jij je klant flink in de watten gaan leggen. Mocht het zo ver komen, dan is het soms beter voor beide partijen om afscheid te nemen. Om vervolgens het cirkeltje weer opnieuw op te starten!

m

De klantreis in de praktijk

Allerlei contactgegevens van uiteenlopende relaties die op meerdere plekken in de organisatie zijn ondergebracht in verschillende softwarepakketten, die in het gunstigste geval onderling gegevens kunnen uitwisselen maar dat in de praktijk natuurlijk bijna nooit doen. Gevolg: de invoer, het synchroniseren én het up-to-date houden van die bestanden vereist veel handwerk en kost onnodig veel tijd en geld.

Onze software stelt professionals in staat om no-nonsense relatiebeheer echt in praktijk te brengen. Alle waardevolle bedrijfsinformatie in één vloeiend proces. Daarnaast zorgen uitgebreide dashboards en analyses ervoor dat je altijd een actueel inzicht hebt. Zo weet je precies in welk proces de (potentiële) klant zich bevindt. 






Wat kan je verwachten van de CRM software?




De belangrijkste onderdelen!

  • Inzicht in het verkoopproces

In de forecast legt elke accountmanager of verkoper vast hoe ver hij is in het verkooptraject, wat de verwachte orderwaarde is en met wie hij in concurrentie is. Zo ontstaat actueel inzicht in de toekomstige verkopen en kun je makkelijker sturen op targets.

  • Ieder zijn eigen portal

Communiceren met je (potentiële) klant wordt een stuk makkelijker als je alle informatie op één plek kan verzamelen. Zo maak je bijvoorbeeld een prospect portal waar offertes en afspraken in terug te zien zijn. Eenmaal klant, is een klantportal uiteraard een uitkomst. Maar ook een leveranciersportal is zo op te tuigen. 

  • Evenement management

Organiseren van evenementen is een specialistisch vak waarbij het voortraject minstens zo belangrijk is als de eindevaluatie. Met de software heb je een stevig fundament waarop jouw informatievoorziening voor en na ieder evenement inzichtelijk is.

  • Workflowmanagement

Met workflows kun je de dagelijkse processen in de organisatie feilloos, efficiënt en zo standaard mogelijk uitvoeren. Je gebruikt workflows om processen te automatiseren en papiergebruik te verminderen. Naast het gebruik van de standaard meegeleverde workflows kun je ze ook zelf bouwen. Hierdoor kun je de workflow helemaal afstemmen jouw manier van werken.

  • Leren van je fouten

Met dashboards heb je altijd inzicht en maximale controle binnen je bedrijf. Zo kan je makkelijk bijsturen als het fout dreigt te gaan. Daarnaast bevinden alle klantgegevens zich op één centrale plek in het digitale dossier. Elke factuur, notitie, e-mail en aanmaning is op die manier makkelijk terug te vinden. 





Productvideo Outsite - Portal


Laat je inspireren


Neem contact op


Jouw voordelen


  • CRM gegevens zijn up-to-date
  • Inzicht in het marketing en salesproces
  • Efficiency voordelen
  • Geld, tijd en papier besparen
  • Geïntegreerde portals voor prospects, klanten, leveranciers en evenementen
  • Inzicht door het gebruik van dashboards


ga naar top


Meer weten over de CRM software?

Maak een afspraak

Wil je graag meer informatie over wat onze software voor jouw bedrijf kan betekenen? Maak dan een afspraak!

Download de brochure

Download de brochure

CRM is een onderdeel uit de ERP software. Wil je meer weten over de software? Download dan de brochure. 

ga naar top
CRM en de klantreis


Advies op maat nodig? Bel: 033-4343883