|
|
Steeds vaker komt de vraag van klanten of en hoe je een ticketingsysteem kan inrichten met AFAS Profit. Nu werkt de supportafdeling al jaren met een ticketingsysteem, volledig binnen onze eigen software. In deze inspiratiesessie delen wij onze ervaring, tips & tricks, maar gaan we ook dieper de processen in. Hoe richt je het in? Zo willen we jou inspireren om ook aan de slag te gaan met een ticketingsysteem met AFAS Profit.
In deze sessie doen we dit aan de hand van ons eigen supportdesk. Deze is met behulp van AFAS Profit, InSite en OutSite opgebouwd. We vertellen niet alleen wat er mogelijk is maar gaan ook echt het pakket in om de workflow door te klikken. Je krijgt letterlijk een kijkje achter de schermen.
LET OP: Deze sessie is bedoeld voor AFAS beheerders omdat we echt de processen ingaan!
Sprekers | |
| Joey NoordergraafCustomer Support medewerkerIn december 2017 besloot Joey een overstap te maken van de Accountancy sector naar AFAS. Op de supportafdeling begon hij met de traineeship Consultancy. Ondertussen is hij doorgegroeid naar de rol van Customer Support medewerker. In deze rol ondersteunt hij klanten met (inrichtings)vraagstukken. Verder houdt Joey zich bezig met geven van cursussen, het begeleiden van nieuwe medewerkers en het begeleiden van de befaamde succesbeheerders. |
Als je je inschrijft voor deze sessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons goed voor, zorgen voor de catering en in veel gevallen moeten we anderen teleurstellen omdat het animo voor dit soort sessies groter is dan het aantal plekken dat we hebben. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.
Heb je je ingeschreven voor dit evenement maar kun je toch niet meer komen? Meld jezelf tijdig af via de klantportal. Heb je geen portaltoegang? Stuur dan een e-mail naar marketing@afas.nl. Zo kunnen we iemand anders misschien nog blij maken met een plekje.
Vragen over dit evenement? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.