|
|
Op 27 oktober 2022 organiseert AFAS een klantendag speciaal voor haar relaties in de gehandicaptenzorg. Fijn als jij er ook bij bent!
Er zijn de afgelopen jaren veel maatschappelijke en organisatorische uitdagingen geweest in de zorg, en die zijn feitelijk nog steeds actueel. De hoofddoelstelling voor een gehandicaptenzorg-instelling, namelijk de maximale zorg bieden aan een mensen met een verstandelijke beperking, is vanzelfsprekend de belangrijkste, maar ook een erg uitdagende doelstelling. Een belangrijk middel om die doelstelling te halen is het toepassen van de juiste software-oplossingen.
Samen met jou willen wij daarom deze dag gebruiken om een aantal inhoudelijke onderwerpen te bespreken, maar we maken ook graag tijd vrij om te netwerken en te sparren over de uitdagingen en kansen die er zijn. Laat je inspireren en zet de volgende stap naar het doorvoeren van procesoptimalisatie.
We bespreken uiteenlopende onderwerpen bespreken, zowel voor HRM én ERP. Onze tip: neem een collega mee! Om zoveel mogelijk organisaties de kans te geven hanteren we wel een max. van 2 inschrijvingen per organisatie.
Graag tot op 27 oktober!
09:45 – 10:15 uur:
Ontvangst
10:15 – 10:30 uur:
Welkom & introductie
10:30 – 11:00 uur:
Klant aan het woord:
Lynda de Jongh - GHZ instelling De Opbouw | Programmamanager AFAS/HRM
11:10 – 12:00 uur:
Deelsessie HRM:
Dennis van den Bunt - AFAS | Senior Consultant Zorg en Welzijn
Deelsessie ERP:
Pim ter Horst - AFAS | Succesmanager Zorg
12:00 – 13:00 uur:
Lunch
13:10 – 14:00 uur:
Deelsessie HRM:
Dennis van den Bunt - AFAS | Senior Consultant Zorg en Welzijn
Deelsessie ERP:
Pim ter Horst - AFAS | Succesmanager Zorg
14:00 – 14:15 uur:
Afsluiting
14:15 – 15:00 uur:
Borrel en Einde
Als je je inschrijft voor deze sessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons goed voor, zorgen voor de catering en in veel gevallen moeten we anderen teleurstellen omdat het animo voor dit soort sessies groter is dan het aantal plekken dat we hebben. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.
Heb je je ingeschreven voor dit evenement maar kun je toch niet meer komen? Meld jezelf tijdig af via de klantportal. Heb je geen portaltoegang? Stuur dan een e-mail naar marketing@afas.nl. Zo kunnen we iemand anders misschien nog blij maken met een plekje.
Vragen over dit evenement? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.