Bespaar tijd en geld in de mobiliteit- en transportsector met onze slimme, geïntegreerde software die naadloos operationele en secundaire processen verbindt.
|
|
De mobiliteit- en transportsector kent talloze systemen voor zowel operationele als secundaire processen, wat vaak leidt tot onnodig dubbel werk en een grotere kans op fouten. Onze geïntegreerde oplossing biedt de uitkomst.
Leg je operationele proces vast in een sectorspecifiek pakket en vertrouw op onze software voor alle secundaire processen. We zorgen voor gecertificeerde koppelingen, waardoor je gegevens slechts één keer hoeft vast te leggen. Dit bespaart niet alleen tijd en geld, maar vermindert ook zorgen. Samen met onze partners nemen wij de verantwoordelijkheid voor het onderhouden en beheren van deze koppelingen.
Onze software ontvangt automatisch facturen (inclusief PDF) uit je operationele TMS-pakket en stelt je in staat om strak debiteurenbeheer uit te voeren. Krijg inzicht in de ouderdom van facturen, verstuur digitale aanmaningen, start belacties en leg betaalafspraken met klanten vast.
Met meer dan 200 standaard interactieve dashboards heb je altijd inzicht en optimale controle over jouw processen, van orderverwerking tot de gehele organisatie. Zo manage je proactief in plaats van achteraf bij te sturen. De dashboards staan standaard klaar voor gebruik. Geen meerkosten!
Met onze software kun je eenvoudig verschillende BV's afzonderlijk registreren en samenvoegen. Richt alle processen slechts één keer in voor al je administraties. Hierdoor worden rekening-courant boekingen snel en gemakkelijk, en kun je de administraties met één klik consolideren.
Laat potentiële medewerkers solliciteren via jouw eigen portalsite, waar ze alle informatie en communicatie rondom hun sollicitatie vinden. Dankzij geautomatiseerde workflows wordt het hele werving- en selectieproces vereenvoudigd, waardoor jouw HR-afdeling minder tijd kwijt is aan administratieve taken.
Met de software haal je niet alleen een automatiseringstool in huis, maar ook specifieke branchekennis met betrekking tot de cao en specifieke inrichting tussen het operationele - en secundaire proces.
Op deze manier kan jij je kosten efficiënt inzetten en je opbrengsten maximaliseren. Door bedrijfsmatiger te werk te gaan kan je de kansen van automatisering inzetten. Handmatig administratief werk neemt hierdoor af en de kwaliteit en beschikbaarheid van stuurinformatie neemt toe.
Deze gereedschapskist kunnen we niet zonder onze klanten ontwikkelen. Elk onderdeel, elke nieuwe wetgeving of toepassing, nemen we streng onder de loep. Software ontwikkelen we namelijk samen met jou.
Ontdek de mogelijkheden van AFAS
"Het verdwijnen van saai inklopwerk heeft ons de mogelijkheid gegeven om activiteiten op te pakken waar eerder minder tijd voor was"
"In de logistieke branche is het heel moeilijk om aan nieuwe medewerkers te komen en dan is het extra belangrijk dat je een mooie werken-bij website én een efficiënt werving en selectietraject hebt."
Om de automatisering van je processen nog verder te optimaliseren kan je de voor jou belangrijke softwaresystemen koppelen met AFAS. Denk daarbij aan het systeem waarin je je operationele proces vastlegt.
Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze online software. Met de interactieve dashboards weet je altijd hoe je er vandaag de dag voorstaat. Allemaal standaard in de software van AFAS.
Of bel ons op 033 - 43 43 883