Mobiliteit & Transport 

 Jouw tijd nog efficiënter besteden 


Geïntegreerd werken

Geïntegreerd werken

Al je secundaire processen leg je vast in één geïntegreerde oplossing. Denk hierbij aan je financiële administratie, maar ook salarisverwerking en HR-processen. Al je relaties vind je terug in het geïntegreerde CRM-systeem.

Digitaal werken

Digitaal werken

Van digitaal dossierbeheer tot je verlofaanvraag via je telefoon insturen. Alle processen gaan voortaan digitaal. Doordat alles digitaal in één systeem beschikbaar is, heb je met de meer dan 200 standaard dashboards inzicht in jouw organisatie.

Kant en klare koppelingen

Kant en klare koppelingen

De operationele processen leg je vast in je eigen branchepakket. Door slimme koppelingen met branchespecifieke oplossingen automatiseer je zowel het operationele - als het secundaire proces.

Meer weten over onze software voor transportbedrijven?


Je tijd nog efficiënter besteden

Voorkom onnodig dubbel werk


De Mobiliteit & Transport branche kent vele systemen. Niet alleen de operationele maar ook de secundaire processen worden in veel verschillende systemen vastgelegd. Dit zorgt voor veel onnodig dubbel werk, maar het maakt je proces ook een stuk foutgevoeliger. Met onze oplossing heb je één geïntegreerd systeem.

Je operationele proces leg je vast in een branchespecifiek pakket en alle secundaire processen vang je op in onze software. Wij zorgen voor gecertificeerde koppelingen, waardoor je een eenmalige vastlegging hebt. Dit bespaart veel tijd en geld. Ook een hoop zorgen. Samen met onze partners zijn wij namelijk verantwoordelijk voor deze koppelingen.

De grootste pluspunten op een rijtje

Debiteurenbeheer

Debiteurenbeheer

De facturen (inclusief PDF) komen over het algemeen uit een operationeel TMS-pakket en worden automatisch aangemaakt in onze software. Vanuit daar voer je vervolgens strak debiteurenbeheer. Zo heb je inzicht in de ouderdom van facturen, en maak je digitale aanmaningen. Daarnaast kan je belacties starten en betaalafspraken met klanten vastleggen.

Verschillende BV's

Verschillende BV's

Heb je verschillende BV's? Dan wil je dit apart vastleggen maar wel makkelijk kunnen samenvoegen. Daarom heb je meerdere administraties in één omgeving. Zo richt je alle processen eenmalig in voor alle administraties. Rekening-courant boekingen worden zo snel en eenvoudig en heb je de mogelijkheid om de administraties met één druk op de knop te consolideren.

Altijd en overal inzicht!

Altijd & overal inzicht

Met de interactieve dashboards heb je altijd inzicht en maximale controle over jouw processen. Dit geldt niet alleen voor je orderprocessen maar voor de hele organisatie. Er zijn standaard ruim 200 dashboards uitgeleverd. Hiermee heb je de mogelijkheid om cruciale gegevens snel te herleiden tot praktische en nuttige informatie. Zo manage jij de uitkomst, in plaats van achteraf bij te sturen.

Sollicitant Self Service

Sollicitant Self Service

Potentiële medewerkers gaan via jouw eigen portalsite solliciteren. Hierin kunnen zij alle informatie en communicatie vinden rondom hun eigen sollicitatie. Aan de achterkant is het hele werving- en selectieproces geautomatiseerd. Alles wordt gestuurd door middel van workflows waardoor de HR-afdeling veel minder belast wordt met administratieve werkzaamheden rondom het sollicitatieproces.

Meer informatie over alle voordelen?

HR- en salarisadministratie

Van registreren naar coaching


Als HR-manager ben je veel tijd kwijt met administratieve taken, zoals het verwerken en registreren van verlofbriefjes en ziekmeldingen. Daardoor kom je bijna niet toe aan de core business van het vak: persoonlijke ontwikkeling, loopbaanontwikkeling en coaching van de medewerkers. En dat zijn nu juist de mooie kanten van jouw vak!

Met de HRM-software automatiseer je gemakkelijk veel administratieve werkzaamheden. Werkt verdampt door gebruik van Employee Self Service (ESS) en Manager Self Service (MSS). De payrollsoftware maakt salaris verwerken eenvoudig. Door de volledige integratie met HRM en e-HRM hoef je niets meer handmatig vast te leggen en berekent de software met één druk op de knop alle salarissen.

Lees alles over de software voor mobiliteit & transport.

"Het voelt echt als een 'De Rijke pakket' en niet als een AFAS pakket"

- Ramona de Roode, HR business partner

Bekijk de video van De Rijke

De software bestaat onder andere uit de volgende onderdelen:

  • Projectmanagement
  • Cursusmanagement
  • Sollicitant Self Service
  • Debiteurenbeheer
  • Outlook e-mail koppeling
  • Personeels- en salarisadminstratie
  • Intranet en websitemodules (InSite & OutSite)
  • Interactieve dashboards
  • Digitale dossiervorming
  • Optimaal relatiebeheer (CRM)


Meer mobiliteit & transport verhalen

Laat je inspireren door onze gebruikers


Meer weten over de software?

Maak een afspraak!


Advies op maat nodig? Bel: 033-4341800