
Jouw tijd nog efficiënter besteden dankzij de geïntegreerde ERP-software van AFAS.
|
|
De Mobiliteit & Transport branche kent vele systemen. Niet alleen de operationele maar ook de secundaire processen worden in veel verschillende systemen vastgelegd. Dit zorgt voor veel onnodig dubbel werk, maar het maakt je proces ook een stuk foutgevoeliger. Met onze oplossing heb je één geïntegreerd systeem.
Je operationele proces leg je vast in een branchespecifiek pakket en alle secundaire processen vang je op in onze software. Wij zorgen voor gecertificeerde koppelingen, waardoor je een eenmalige vastlegging hebt. Dit bespaart veel tijd en geld. Ook een hoop zorgen. Samen met onze partners zijn wij namelijk verantwoordelijk voor deze koppelingen.
De facturen (inclusief PDF) komen over het algemeen uit een operationeel TMS-pakket en worden automatisch aangemaakt in onze software. Vanuit daar voer je vervolgens strak debiteurenbeheer. Zo heb je inzicht in de ouderdom van facturen, en maak je digitale aanmaningen. Daarnaast kan je belacties starten en betaalafspraken met klanten vastleggen.
Met de interactieve dashboards heb je altijd inzicht en maximale controle over jouw processen. Dit geldt niet alleen voor je orderprocessen maar voor de hele organisatie. Er zijn standaard ruim 200 dashboards uitgeleverd. Hiermee heb je de mogelijkheid om cruciale gegevens snel te herleiden tot praktische en nuttige informatie. Zo manage jij de uitkomst, in plaats van achteraf bij te sturen.
Heb je verschillende BV's? Dan wil je dit apart vastleggen maar wel makkelijk kunnen samenvoegen. Daarom heb je meerdere administraties in één omgeving. Zo richt je alle processen eenmalig in voor alle administraties. Rekening-courant boekingen worden zo snel en eenvoudig en heb je de mogelijkheid om de administraties met één druk op de knop te consolideren.
Potentiële medewerkers gaan via jouw eigen portalsite solliciteren. Hierin kunnen zij alle informatie en communicatie vinden rondom hun eigen sollicitatie. Aan de achterkant is het hele werving- en selectieproces geautomatiseerd. Alles wordt gestuurd door middel van workflows waardoor de HR-afdeling veel minder belast wordt met administratieve werkzaamheden rondom het sollicitatieproces.
Met de software haal je niet alleen een automatiseringstool in huis, maar ook specifieke branchekennis met betrekking tot de cao en specifieke inrichting tussen het operationele - en secundaire proces.
Op deze manier kan jij je kosten efficiënt inzetten en je opbrengsten maximaliseren. Door bedrijfsmatiger te werk te gaan kan je de kansen van automatisering inzetten. Handmatig administratief werk neemt hierdoor af en de kwaliteit en beschikbaarheid van stuurinformatie neemt toe.
Deze gereedschapskist kunnen we niet zonder onze klanten ontwikkelen. Elk onderdeel, elke nieuwe wetgeving of toepassing, nemen we streng onder de loep. Software ontwikkelen we namelijk samen met jou.
Ontdek de mogelijkheden van AFAS
"Het verdwijnen van saai inklopwerk heeft ons de mogelijkheid gegeven om activiteiten op te pakken waar eerder minder tijd voor was"
"In de logistieke branche is het heel moeilijk om aan nieuwe medewerkers te komen en dan is het extra belangrijk dat je een mooie werken-bij website én een efficiënt werving en selectietraject hebt."
Om de automatisering van je processen nog verder te optimaliseren kan je de voor jou belangrijke softwaresystemen koppelen met AFAS. Denk daarbij aan het systeem waarin je je operationele proces vastlegt.
Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze online software. Met de interactieve dashboards weet je altijd hoe je er vandaag de dag voorstaat. Allemaal standaard in de software van AFAS.
Of bel ons op 033 - 43 43 883