Automatiseer je processen in de schoonmaakbranche

Met de software van AFAS leg je alle secundaire processen vast in één geïntegreerde oplossing.

 

 

 

 

Optimalisatie van de werkprocessen


Als schoonmaakbedrijf ben je met een beperkt backoffice team verantwoordelijk voor een grote buitendienst. Dit kan heel wat administratie en werkdruk met zich meebrengen. Met de software van AFAS leg je alle secundaire processen vast in één geïntegreerde oplossing. Denk hierbij aan je financiële administratie, maar ook aan de salarisverwerking en alle HR-processen. Al je relaties sla je op in het geïntegreerde CRM-systeem. Dankzij deze integratie kan je veel administratieve processen automatiseren.

De operationele processen leg je vast in de software van onze gecertificeerde partners. Dankzij de standaardkoppeling die wij aanbieden profiteert jouw schoonmaakbedrijf van een naadloos geïntegreerde softwareoplossing.

Weten wat onze standaardsoftware voor jouw schoonmaakbedrijf kan betekenen?

 

 

Debiteurenbeheer


De facturen (inclusief PDF) komen over vanuit de software van partners en worden automatisch aangemaakt in onze software. Vanuit daar voer je vervolgens strak debiteurenbeheer. Zo heb je inzicht in de ouderdom van facturen en maak je digitale aanmaningen. Daarnaast kan je belacties starten en betaalafspraken met klanten vastleggen.

Managementinformatie op objectniveau


Met de interactieve dashboards heb je altijd inzicht en maximale controle over jouw processen. Dit geldt niet alleen voor je objecten maar voor de hele organisatie. Er zijn standaard ruim 200 dashboards uitgeleverd. Hiermee heb je de mogelijkheid om cruciale gegevens snel te herleiden tot praktische en nuttige informatie. Zo manage jij de uitkomst, in plaats van achteraf bij te sturen.

Verschillende BV's


Heb je verschillende BV's? Dan wil je dit apart vastleggen maar wel makkelijk kunnen samenvoegen. Daarom heb je meerdere administraties in één omgeving. Zo richt je alle processen eenmalig in voor alle administraties. Rekening-courant boekingen worden zo snel en eenvoudig en heb je de mogelijkheid om de administraties met één druk op de knop te consolideren.

Geautomatiseerde taken en processen 


Een workflow is een optelsom van taken en acties van één of meerdere deelprocessen. Je kunt taken afhandelen, weigeren, toelichten, delegeren of overdragen. Het management heeft inzicht in de actuele status van de openstaande workflows. Er ontstaat daarmee een perfect beeld van de workload. Wordt er een workflowtaak afgehandeld, dan kan er bijvoorbeeld automatisch een signaal binnenkomen bij een medewerker of afdeling.

"Met workflows kun je bedrijfsprocessen goed borgen. Op die manier stuur je medewerkers namelijk altijd in één bepaalde richting: de juiste"

 

Jouw voordelen op een rij

  • Financiële administratie
  • Projectadministratie
  • Sollicitant Self Service
  • Contractbeheer in abonnementen onderdeel
  • Personeels- en salarisadministratie
  • Optimaal relatiebeheer met CRM
  • Wet- en regelgeving in de software
  • Intranet en websitemodules (InSite & OutSite)
  • Interactieve dashboards
  • Digitale dossiervorming
  • Outlook e-mail koppeling
  • Koppeling met Appreo, Ortec en/of eigen plantool
  • Zelf kunnen onderhouden van je applicatie
  • Prijsmodel die aansluit bij de markt

Ontdek de mogelijkheden van AFAS

"In de oude situatie hadden we te maken met uitzondering op uitzondering op uitzondering"

 

Koppel je favoriete software aan AFAS

Met AFAS als bron voor al je data

 

Om de automatisering van je processen nog verder te optimaliseren kan je de voor jou belangrijke softwaresystemen koppelen met AFAS. Bijvoorbeeld een plantool of Outlook.

Vind de juiste partner op Partner.AFAS.nl

Weet jij hoe jouw organisatie er vandaag voor staat?

Inzicht met dashboards

Met de BI dashboards toon je alle belangrijke data uit de financiële software van AFAS op een overzichtelijke manier. Je maakt van ruwe data begrijpelijke informatie. Door deze informatie inzichtelijk te maken, kun je beter sturen op het resultaat. Bovendien kun je inzoomen op de gegevens en filteren op de informatie die je wil zien. Business Intelligence is een standaardonderdeel van onze software en direct klaar voor gebruik. Geen meerkosten dus!

Wil jij ook slimmer werken?

Wij helpen je jouw bedrijfsprocessen te automatiseren!

 

Of bel ons op: 033 - 43 43 883