Eén complete oplossing voor HR, de salarisadministratie en Finance met AFAS Software

Breng je boekhouding, HR en salarisadministratie samen in de software van AFAS. AFAS wordt de basis voor alle bedrijfsprocessen van jouw horecaonderneming!







Eén pakket om al jouw processen in vast te leggen

Software is essentieel voor iedere horecaonderneming. Je kunt niet alleen kosten besparen door moeizame, handmatige processen in software te borgen, een goed ERP-systeem zorgt er ook voor dat jij de administratieve processen kunt beperken. De tijd die je terug verdient kan je inzetten voor belangrijke zaken, namelijk voor je hotelgasten, restaurantbezoekers, gasten, medewerkers en leveranciers!

Met de software van AFAS heb je een compleet pakket in handen. Volledig online en tegen een voordelige vaste prijs per maand.

Wat levert dat op?

  • Betrouwbare data uit één database
  • Actueel inzicht in hoe jouw horecaonderneming ervoor staat
  • Grip op wetgeving zoals de AVG en een actuele cao


AFAS voor sportorganisaties


Jouw horecaonderneming beter laten ondernemen, dat is onze missie

Start met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren





Jouw horecaonderneming beter laten
ondernemen, dat is onze missie

Start met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren





"Wij kijken positief naar de toekomst en laten we met AFAS Software nog meer processen automatiseren!"

Mike Verhoogt - Director of Finance

Hotel van Oranje



Een bewezen ERP-oplossing

Afgestemd op jouw horecaonderneming

Kijk je met ons mee?

Onder



Loonstrook met AFAS pocket


Salarisadministratie

Een juist berekend loon op tijd uitbetaald


Door alles goed in het systeem te registeren, is de salarisverwerking een logisch vervolg van je HR-administratie. Er worden standaard meer dan 130 controles uitgevoerd door het systeem. Zo voorkom je fouten in de loonadministratie en ben je minder tijd kwijt aan het controleren van de verloning.

PS: Wist je dat maandelijks 2,4 mln. Nederlanders hun loonstrook via de salarisadministratie software van AFAS ontvangen?

HRM voor theaters mob

HRM

Medewerkers & managers regelen heel veel zelf


Met HRM automatiseer je de administratieve HR-werkzaamheden, betrek je medewerkers en managers bij het correct registreren van HR-mutaties. Ook krijg je een totaalbeeld van jouw organisatie dankzij de tientallen HR-dashboards.

Employee Self Service & Management Self Service is, in tegenstelling tot de HR-afdeling, 24/7 voor iedereen digitaal beschikbaar. Zowel via het web als de AFAS Pocket app. Dat scheelt jou tijd en voorkomt fouten in de administratie.

De software in de praktijk zien?

Maak een afspraak.



Jouw horecaonderneming beter laten ondernemen, dat is onze missie

Start met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren





Jouw horecaonderneming beter laten
ondernemen, dat is onze missie

Start met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren




Financieel in dashboard AFAS cultuur - sport

AFAS als financiële basis

De boekhouding komt samen in AFAS


Breng je boekhouding naar een hoger niveau met AFAS financieel. Alle financiële processen komen uiteindelijk samen in de software van AFAS. Of het nu gaat om hotelreserveringen, de verwerking van je kassasysteem, facturen of de salarisadministratie. Door deze vanuit één systeem te regisseren krijg je een compleet overzicht van hoe je ervoor staat.

  • Het systeem controleert je boekhouding met ruim 100 audits
  • Automatiseer je facturatieproces met E-factureren
  • Je weet altijd hoe je organisatie ervoor staat met dashboards
  • Integratie met CRM zorgt voor één compleet dossier

CRM is de basis voor alle vastlegging

CRM is meer dan een kaartenbak!


In CRM leg je naast alle relaties nog veel meer zaken vast. Sterker nog, het is de basis van de software. Van dossiervorming tot de status van je zakelijke relaties, alle communicatie met je relaties is centraal vastgelegd. En dankzij de koppeling met Company.info houd je de belangrijkste bedrijfsgegevens ook makkelijk up-to-date.

Ook de financiële administratie profiteert van de eenmalige vastlegging. Hierdoor heb je altijd de juiste gegevens te pakken en is ook direct in het dossier het betaalgedrag van je klanten inzichtelijk.

AFAS CRM voor sport


Koppelen met AFAS

Koppel je favoriete software aan AFAS

Met AFAS als bron voor al je data


Om de automatisering van de werkprocessen nog verder te optimaliseren kan je de voor jou belangrijke softwaresystemen koppelen met AFAS. Zo kunnen we operationele werkprocessen naadloos laten aansluiten op de secundaire processen. Koppel bijvoorbeeld systemen voor je kassa of hotel reserveringen, maar ook personeelsplanning software met AFAS.

Vind de juiste AFAS Partner op AFASpartner.nl



Weet jij hoe jouw horecaonderneming er vandaag voor staat?

Inzicht met interactieve dashboards

dashboard-forecast-in-crm AFAS Software

Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze software. Met de interactieve dashboards weet je altijd hoe je er vandaag de dag voorstaat. Zo krijg je bijvoorbeeld inzicht in je financiële situatie en alles wat je moet weten over je medewerkers. Met meer dan 100 standaard dashboards krijg je direct inzicht in hoe je organisatie ervoor staat. Business Intelligence staat klaar voor gebruik in de software van AFAS. Zonder meerkosten!

Een greep uit de standaard beschikbare dashboards

  • Abonnementen
  • Dossier (vertrouwelijk)
  • Forecast
  • Loonkosten
  • Medewerker bezetting
  • Vaste activa
  • Winst en verlies



Ontdek de mogelijkheden van AFAS

afas pocket - bouwsoftware in je broekzak

Iedereen regelt alles eenvoudig zelf

Met de AFAS Pocket app


Razendsnel je verlof boeken of even een declaratie insturen terwijl je in de trein zit. Met de AFAS Pocket app heb je altijd inzicht in de belangrijkste zaken voor jou als medewerker. En je regelt de belangrijkste HR-zaken helemaal zelf.

Met de Pocket app van AFAS heb je altijd en overal toegang tot je CRM, verlof, verzuim, uren boeken én je openstaande taken. AFAS Pocket is een standaard onderdeel van de software. Ook geen meerkosten dus!




Je haalt branchekennis in huis


Met de software haal je niet alleen een automatiseringstool in huis, maar ook specifieke branchekennis met betrekking tot je cao, het werken met vrijwilligers, specifieke CRM-inrichting in relatie tot fondsenwerving en vriendenbijdragen, abonnementfacturering, eventplanning, subsidie control en begroting & administratie.

Op deze manier kan jij je kosten efficiënt inzetten en je opbrengsten maximaliseren. Door bedrijfsmatiger te werk te gaan benut je de kansen van automatisering. Handmatig administratief werk neemt af en de kwaliteit en beschikbaarheid van stuurinformatie neemt toe. Klinkt goed toch?


Meer weten over onze software?

We komen graag met je in contact!




Of bel ons op: 033 - 43 43 883

Maak een afspraak
Software van eigen bodem