Advocatensoftware 

 Complete automatisering voor de advocatuur


Dossierbeheer

Digitaal dossierbeheer

Digitaliseer alle communicatie en informatie in de organisatie door middel van digitaal dossierbeheer. Door middel van een cliëntportaal kan je zelfs samen met je klant het dossier opbouwen.

Software installatiebedrijf financieel verworven

Administratie en facturatie

Je volledige financiële administratie is onderdeel van het geïntegreerde systeem. Zo ben je zelf in control over de financiële administratie en facturatie, ook via geïntegreerde dashboards

CRM

Al je contacten bij de hand

Al je cliëntinformatie sla je op in het geïntegreerde onderdeel CRM. Van het dossier tot de contactgegevens. Ook wanneer je onderweg bent, heb je dankzij de AFAS Pocket app ook altijd toegang.

Meer weten over onze software voor de advocatuur?


Totaaloplossing voor de advocatuur

Automatiseer de tijdrovende processen


Bij advocatenkantoren en notarissen draait alles om accuratesse. Over de juiste informatie beschikken op het juiste moment en complexe zaken op een goede manier behandelen. Het adviseren van cliënten laten we graag aan jou over, maar met de software van AFAS heb je een stevig fundament voor de automatisering van jouw kantoorprocessen.

HRM, payroll en financiële processen worden vaak bij derden ondergebracht, waardoor ze complex en foutgevoelig worden. Met de software van AFAS heb je deze zaken in eigen beheer en dus altijd actueel inzicht. Met de financiële administratie en personeels- en salarisadministratie in één gebruiksviendelijk systeem, bespaar je uiteindelijk dus tijd en geld.

AFAS voor advocaten- en notariskantoren bevat

    • Digitaal dossier
    • Boekhouding
    • Personeelsbeheer (HRM/Payroll)
    • Intranet
    • Cliëntbeheer (CRM)
    • Automatische bankkoppeling
    • Projectadministratie
    • Workflowmanagement
    • Cliëntportaal
    • Uitgebreide rapportagemogelijkheden
    • Online cursusbeheer

    Ontdek deze en nog veel meer functionaliteiten in onze brochure.

    Het beste van beide werelden

    Uitstekende software, uitstekende begeleiding


    De implementatie van een nieuw softwarepakket heeft vaak nogal wat voeten in de aarde.
    Je wil dan ook dat dit vlot en vlekkeloos verloopt en dat het de business niet verstoord.

    Om de conversie en implementatie van het softwarepakket daarom optimaal te laten verlopen
    maken wij gebruik van diverse partners. Zij begeleiden de implementatie van A tot Z en
    zorgen er voor dat de data van de bestaande systemen op een juiste manier wordt geconverteerd.

    Meer weten over onze software voor jouw kantoor?

    We komen graag met je in contact!


    Advies op maat nodig? Bel: 033-4341800