Een volledige ERP-oplossing 

 Voor het kleinbedrijf 


Software die je ontzorgt


Als organisatie wil je bezig zijn met ondernemen. Jouw klanten gelukkig maken met de meerwaarde die jij kunt leveren. Daar komen echter ook een hoop administratieve processen bij kijken waar je niet op zit te wachten, maar wel broodnodig zijn. Van je boekhouding tot de voorraad- en projectadministratie.

De software van AFAS biedt één geïntegreerde totaaloplossing voor al je bedrijfsprocessen. We hebben een standaard ontwikkelt waar alvast veel processen in opgenomen zijn. Van een declaratie indienen tot de factuurverwerking. Dit scheelt jou een hoop werk. Met de standaardinrichting gebaseerd op de ervaringen van meer dan 10.000 klanten start je met een hoogwaardig standaard en zijn veel bedrijfsprocessen alvast voor je geautomatiseerd. Zo kan jij sneller aan de slag en worden de kosten beperkt.


Software voor het kleinbedrijf

Eén totaaloplossing voor jouw organisatie

Je beschikt over alle functionaliteiten. Geen uitgeklede applicatie dus.

Financieel

Financieel

Door de verregaande automatisering stuur je op uitzonderingen en heb je altijd inzicht in je financiële situatie.

CRM

CRM

Verbeter je klantrelaties door de uitgebreide mogelijkheden met het dossier in CRM.

Ordermanagement

Ordermanagement

Altijd inzicht en overzicht in het orderpres met ordermanagement.

Projecten en uren

Projecten en uren

Krijg volledig inzicht en controle over jouw projectadministratie.

HRM

HRM

De personeels- en salarisadministratie in één online softwarepakket.

Workflows

Workflows

Workflows zijn de basis voor jouw automatisering en standaardisering.


Aan de slag met de template


Jouw bedrijf is uniek, maar toch zijn administratieve processen vaak nagenoeg hetzelfde. Op basis van ervaringen van onze ruim 10.000 klanten hebben we de software zo gemaakt dat deze 'best practise processen' standaard in de software zitten. Zijn jouw processen toch anders? Geen probleem, want de software is flexibel genoeg om zich aan te passen aan jouw processen.

Ben jij bereid jouw organisatie te veranderen?


Speciaal voor organisaties van 6 tot 10 medewerkers bieden wij AFAS Go aan. Je gaat hiermee zelf aan de slag met de volledige ERP-oplossing van AFAS, zonder dure implementatiekosten. Het doel is dat jij jouw bedrijfsprocessen zo efficiënt mogelijk gaat inrichten.

Met de template wordt de automatiseringsbehoefte van organisaties van 6 tot 10 medewerkers vrijwel volledig ingevuld. Vanuit AFAS zullen we je in het begin intensief begeleiden. Van een kick-off inclusief cursussen, inspiratie en direct een stuk implementatie onder leiding van een ervaren AFAS-consultant, tot een vast AFAS coach en een terugkomdag.


Commitment van beide kanten


Vanuit AFAS zorgen wij ervoor dat jouw organisatie grote stappen zal maken op het gebied van automatisering van de bedrijfsprocessen. Dit kunnen wij echter niet zonder de eigen inzet van jouw organisatie. De software staat voor 95% voor je klaar, maar voor de laatste 5% hebben we jouw hulp nodig. Denk aan het importeren van jouw klant- en financiële gegevens, maar ook jouw huisstijl toepassen. 

Jouw voordelen


AFAS klanten hebben geen omkijken naar systeem- en applicatiebeheer en zijn verzekerd van een dagelijkse back-up van hun data in de cloud. De software is zowel beschikbaar op mobiel, tablet als desktop. Achter de front-end die voor alle medewerkers beschikbaar is, beschik je over een krachtige back-end waar alle bedrijfsprocessen geborgd zijn.

  • Alle functionaliteiten voor één vast bedrag
  • Dagelijkse back-up
  • Automatische updates
  • Honderden standaard rapportages
  • Inzicht door middel van dashboards
  • Geïntegreerde backoffice
  • App voor mobiel & tablet
  • Veel werk is al voor je gedaan met de template
  • Gratis supportafdeling
  • Uitgebreide KnowledgeBase

De investering

Geschikt voor 5 tot 10 medewerkers

€350,-

per maand

Bekijk alle functionaliteiten



Financieel

CRM

Projecten

Ordermanagement

HRM/Payroll

Abonnementen

AFAS Pocket (app)

Documentbeheer

Facturatie

Uren boeken

Cursusmanagement

Sales automation


Voor- en nacalculatie


Sollicitant Self Service


Contentmanagementsysteem (OutSite)


Volwaardig intranet

Standaard dashboards en rapportages


Onbeperkt aantal administraties

10 gebruikers

Extra talen (Nederlands, Engels, Frans en Vlaams)


Meer dan 10 medewerkers? Vraag dan een prijsindicatie aan.
Als startende ondernemer op zoek naar software? Kijk dan eens op kleinzakelijk.afas.nl.



Advies op maat nodig? Bel: 033-4343833