AFAS Webcare 

Platforms zoals Twitter, LinkedIn, YouTubeFacebook en Instagram zorgen voor ongekende mogelijkheden op het gebied van communicatie en interactie met klanten, prospects, medewerkers, partners en andere belanghebbenden. Daar proberen wij bij AFAS goed op in te spelen met het AFAS Webcare Team.

Sociale Media

Het AFAS Webcare Team is actief op de volgende kanalen

Twitter

Facebook

YouTube

LinkedIn

Instagram

Instagram



AFAS Webcare Team 

Werkzaam op verschillende afdelingen


Het doel van het AFAS webcare team is het beheren, bewaken en verbeteren van de online activiteiten en reputatie van AFAS. Webcare valt onder de verantwoordelijkheid van de afdeling marketing en bestaat uit negen personen, werkzaam op verschillende afdelingen: Test & Kwaliteit, Consultancy, Support, Productontwikkeling, Team Commercie, Procesbeheer en Marketing.


MPO

Madeleen

Marketeer

JDB

Jeroen

Procesbeheerder

MMG

Myrthe

Teamleider Support

RTW

Rik

Marketingmanager

BVE

Bas

Algemeen Directeur

HUW

Hugo

Medewerker Test & Quality

ROV

Robin

Consultant

BGO

Bart

Productmanager

MOM

Marieke

Commercieel medewerker

MDE

Martijn

Directeur Marketing & Communicatie


Kijkje in de keuken

Nieuwsgierig hoe we bij AFAS omgaan met Webcare?


Naast zenden heeft luisteren veel prioriteit voor het Webcare Team. Om alle communicatie voor en over AFAS goed te kunnen monitoren maken wij gebruik van de Social Media Monitoring tool OBI4WAN. Met deze tool zijn wij als team perfect in staat om alle berichten te monitoren, beoordelen en te verdelen.

Ben je na het lezen van dit verhaal enthousiast geworden en wil je meer weten over hoe we bij AFAS omgaan met Webcare? Wij vinden het leuk om je een kijkje in de keuken te geven. Stuur ons even een mailtje op webcare@afas.nl, wellicht kan je een keer bij ons langskomen, of wij bij jou, om kennis te delen.