Kies voor de meest geïntegreerde salaris software voor accountants- en administratiekantoren!
|
|
De meerwaarde van de salarisadministratie door jouw accountants- of administratiekantoor ligt niet in het verwerken van de administratie. Jouw meerwaarde ligt in het ontzorgen van de klant en de kwaliteit van zowel de administratie als het advies.
Je bent daarom ook op zoek naar complete payroll software, ontwikkeld voor administratie- en accountantskantoren die is voorzien van alle mogelijkheden en intuïtief werkt. Payroll Cloud noemen we dat. Payroll Cloud is altijd en overal door jouw klant te benaderen en bevat bovendien automatische controles om de kwaliteit te garanderen.
Alle medewerkers liggen vast in HRM. Via de portal voegt jouw klant eenvoudig medewerkers toe en meldt deze indienst via een innovatief formulier. Ook het uitdienst melden van medewerkers is eenvoudig online te regelen.
De meerwaarde van jouw kantoor ligt niet in het verwerken van de salarisadministratie, maar in het advies wat uit die verwerking volgt. Door administratief werk te automatiseren blijft er tijd over voor dit advies.
Jouw klant kan, wanneer het hem of haar schikt, de zaken rondom de salarisadministratie regelen. Van mutaties doorgeven tot het downloaden van betaalbestanden en loonstroken en zelfs het accorderen van de loonaangifte.
Software dient je te ondersteunen bij het verwerken van de salarisadministratie. Door alle processen vast te leggen in workflows helpt de salaris software je processen eenvoudig en efficiënt te doorlopen.
Via een online portal, welke je volledig zelf kunt inrichten in jouw huisstijl, kunnen jouw klanten medewerkers in- en uitdienst melden, aangiften digitaal accorderen, betaalbestanden en loonstroken downloaden en vragen stellen over de aangiften. Zo is het complete salaris dossier altijd actueel en inzichtelijk.
Ontdek de mogelijkheden van AFAS
Klanten van AFAS verwerken maandelijks 3,4 miljoen loonstroken. Deze hoeveelheid vraagt om zowel stabiele als innovatieve salaris software. Payroll Cloud van AFAS is ontwikkeld voor accountants- en administratiekantoren en volledig geïntegreerd met bijvoorbeeld de boekhouding.
Met de openbare wensenlijst en tijdens frequente focussessies krijgen klanten de mogelijkheid wensen kenbaar te maken welke vervolgens worden opgenomen in de software. Zo ontwikkelt AFAS niet alleen software voor-, maar ook met accountants- en administratiekantoren en ben je verzekerd van de meest geïntegreerde salaris software in de markt.
De software wordt compleet geleverd. Je betaalt dus niet los voor alle functionaliteiten, maar krijgt direct alles zodat jij jouw klanten optimaal van dienst kan zijn:
Het standaard meegeleverde dashboard bieden wij jou de inzichten die je nodig hebt, direct beschikbaar via de ingebouwde Business Intelligence. Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze software.
Een greep uit de standaard beschikbare inzichten via het dashboard