
Bij veel organisaties zijn bepaalde gegevens van bijvoorbeeld medewerkers of klanten ook in andere softwareproducten vastgelegd. Het resultaat is dat dezelfde gegevens op verschillende plekken in de organisatie bewaard en beheerd worden.
Dit resulteert in een grotere kans op fouten en veel verloren tijd. Dit kan voorkomen worden. Werk je bijvoorbeeld met een branchespecifieke applicatie en tegelijkertijd ook met onze software, dan hoef je gegevens niet dubbel in te voeren. Met de Connectoren van AFAS zorg je ervoor dat beide applicaties realtime met elkaar gekoppeld zijn en veilig data kunnen uitwisselen.
De Get Connector haalt data op uit onze software en deelt het vervolgens met andere applicaties. Snel en eenvoudig, zonder handmatige invoer.
Met de Update Connector kun je gegevens updaten ofwel bijwerken in de software van AFAS. Zo is jouw data altijd kwalitatief goed en actueel.
Het AFAS Partnernetwerk helpt je om jouw bestaande softwareapplicatie te koppelen met AFAS. Of dit nu gaat om applicaties rondom tijdsregistratie, personeelsplanning, facturen scannen, e-mailmarketing, een webshop of branchespecifieke softwareoplossingen.
Uiteraard kun je ook zelf een koppeling bouwen door middel van de Get - en Update Connectoren. Hoe je dit doet wordt uitgebreid uitgelegd in het AFAS Help Center.
Ontdek de mogelijkheden van AFAS
Partner of expert worden of vragen over de documentatie?