Van archiefkast naar digitaal dossier

Wissel jouw stoffige archiefkasten in voor een veilig en gestructureerd digitaal dossier.

Wat levert deze optimalisatiekans je op?

  •  Veilig en compleet (personeels)dossier dat altijd en overal inzichtelijk is
  •  Eenmalige vastlegging
  •  Eenvoudig en snel zoeken naar het juiste document

Hoeveel dagen consultancy heb je nodig?

+- 2 dagen

Functionaliteit

CRM

Zit dit in mijn abonnement?

HRM/ Payroll | ERP

Wat gaan we precies inrichten?

Archiefkasten vol dossiers en documenten en niemand weet waar de stukken zich precies bevinden of zijn opgeslagen. Niet meer van deze tijd! Profit biedt dé mogelijkheid om de (stoffige) archiefkast in te ruilen voor een veilig en gestructureerd digitaal dossier, waarbij: stukken efficiënt worden opgeslagen, documenten via workflows worden verstuurd, er met één druk op de knop standaard brieven gegenereerd worden inclusief rechtsgeldige digitale handtekening. Kortom, efficiënte vastlegging en optimaal inzicht in jouw documentstromen!

Dit heb jij straks staan:

  • Dossieritems
    Er zullen type dossieritems ingericht worden die een bestemming zullen hebben. Denk bijvoorbeeld aan de bestemming Medewerker of Verkooprelatie. Op die manier kun je op de gewenste bestemmingen en gestructureerd dossier inrichten.
  • Workflows
    Een ingestuurd dossieritem kan ook een workflow starten. Hiermee kunnen dossieritems bij de juiste personen binnen de organisatie terechtkomen.

Heb je nog vragen?

Wij beantwoorden ze graag!

 

Een offerte aanvragen is volledig vrijblijvend. Laat ons weten wat je wensen zijn en je ontvangt een advies, speciaal voor jou gemaakt.