Stichting Cavent kiest voor AFAS software

Opnieuw heeft een stichting uit de gehandicaptenzorg gekozen voor de software van AFAS. Ditmaal gaat het om Stichting Cavent uit Oud-Beijerland. De zorginstelling met 175 medewerkers begint dit jaar met de implementatie en gaat vanaf januari 2012 live met de onderdelen HRM/Payroll en Financieel.

Cavent is een organisatie die hulp, begeleiding en ondersteuning biedt aan mensen met een (verstandelijke) beperking, met een protestants-christelijke grondslag. Dit gebeurt in diverse woonprojecten, de thuissituatie en in een logeerhuis, in de Hoeksche Waard.

Tijdens de zoektocht naar vervanging voor Bomas van PinkRoccade kwam Adrie Vogelaar, Financieel Manager, in contact met AFAS. De visie van AFAS over procesgericht denken en werken sloeg zo aan dat ook de personeelsfunctionaris, Liesbeth van Tienhoven, aansloot bij de gesprekken. Dit resulteerde in de aanschaf van AFAS Profit voor zowel de financiële administratie als het personeelsinformatiesysteem. Hierdoor moest ook Beaufort van RAET het veld ruimen.

Doorslaggevend voor Cavent is de functionaliteit, integratie en flexibiliteit van AFAS Profit. Dit in combinatie met de betaalbaarheid, de verwachtte ROI en de koppelingen met gecertificeerde partners, maakte Cavent tot nieuwe klant van AFAS.

Eerder kozen onder andere Philadelphia, Amarant, Stichting Novo, Stichting Vanboeijen, Stichting De Zijlen, Stichting Prisma, Stichting De Noorderbrug en Nieuw Unicum ook al voor de software van AFAS.

Voor meer informatie kijk op: www.cavent.nl en www.afas.nl/zorg.

Publicatie datum: 7 september 2011 00:00