Prijswinnaars AFAS onderzoek

Ieder jaar voert AFAS een aantal grootschalige onderzoeken uit onder zijn klanten en/of prospects. Afgelopen jaar werden onder meer een klanttevredenheid- en naamsbekendheidsonderzoek uitgevoerd. Vaak stelt AFAS voor de mensen die mee werken aan een onderzoek een prijs beschikbaar, ook deze keer was dit het geval. Afgelopen maand konden dan ook vijf mensen gelukkig worden gemaakt met een iPad!

Resultaten De resultaten van het klanttevredenheid- en naamsbekendheidsonderzoek 2010 zijn eerder dit jaar gepubliceerd. De tevredenheid onder de klanten van AFAS is het afgelopen jaar gestegen en ook de naamsbekendheid van AFAS heeft in 2010 flinke stappen gezet. De spontane naamsbekendheid is, mede dankzij de sponsoring van voetbalclub AZ, gestegen van 33% in 2009 naar 46% in 2010.

Prijs AFAS wil uiteraard zoveel mogelijk deelnemers aan een onderzoek genereren. Om dit te realiseren werd voor beide onderzoeken een aantal iPads verloot. Dat dit normaliter resulteert in meer deelnemers bleek te kloppen, het aantal volledig ingevulde enquêtes steeg afgelopen jaar namelijk met 30%. De winnaars van de I-pads mochten hun cadeau bij AFAS ophalen en het glas heffen. Nogmaals van harte gefeliciteerd! Op de foto van links naar rechts: de heer Schumer (Stichting Eem-Vallei Educatief), mevrouw Voet (Niedax Kleinhuis BV), de heer Vedder (St. Alysis Zorggroep) en de heer De Lange (Van der Goes Deen & Partners). De heer Bleumer (stichting COVO) kreeg zijn cadeau thuis gestuurd.

Publicatie datum: 23 februari 2011 00:00