PON promoot HR Service Centre bij medewerkers

PON Automobielhandel is sinds 9 jaar klant van AFAS. In eerste instantie voornamelijk voor de automatisering van de P&O-afdeling en de salarisverwerking. In 2010 besloot het Leusdense bedrijf echter de mogelijkheden van de software verder uit te nutten en ook gebruikte maken van Employee Self Service en Manager Self Servcie. Daarnaast werd besloten om medewerkersgegevens te centraliseren en een HR Service Centre op te richten. Dit om de 4000 medewerkers nog beter van dienst te zijn.

Door middel van ESS kunnen medewerkers zelf online verlof aanvragen, NAW gegevens wijzigen en loonstroken bekijken. Elke medewerker heeft 24/7 toegang tot zijn eigen digitale dossier. Komen de medewerkers er online niet uit, dan staat het HR Service Centre altijd klaar om vragen te beantwoorden.

Om de medewerkers over de nieuwe manier van werken te informeren, heeft PON er voor gekozen om een film op te nemen ter introductie van het HR Service Centre. Bekijk hieronder het resultaat!

Meer weten over de mogelijkheden van de HRM/Payroll software van AFAS? Bekijk het hier!

Publicatie datum: 14 februari 2011 00:00