Het is eindelijk woensdag, de dag waar de procesleiders van AFAS Support enorm naar toe hebben geleefd! Je zou zeggen een standaard dag, maar niets minder waar. De procesleiders hebben een maand geleden hun eerste presentatie moeten geven voor Herman Zondag (Directeur Customer Operations), dit voor de certificering van hun rol bij AFAS.
Wat houdt deze certificering in? Het geven van een Powerpoint presentatie waarbij de volgende punten aan bod kwamen:
Om 09.00 uur was het dan zover, overladen met adrenaline gingen we naar de 4e verdieping, naar de kamer van Piet. De sfeer was goed en iedereen had er erg veel zin in om hun presentatie en hun visie te mogen delen met de oprichter van AFAS. Eén voor één kwamen ze aan de beurt en werden ze goed aan de tand gevoeld door Piet en ondergetekende. Onze (opbouwende) kritiek was natuurlijk onderbouwd en werd goed opgepakt door iedere procesleider.
Om 11.00 uur waren alle presentaties geweest en konden we terugkijken op een geslaagde sessie waarbij IEDEREEN, met vlag en wimpel is geslaagd voor zijn hercertificering. Met een gemiddeld cijfer van een 7,8 hebben ze een prima prestatie neergezet en gaan zij AFAS Support nog verder op de kaart zetten.
Gert van Assen
Manager Support