Een goed begin is het halve werk

Vol van de oliebollen en oma's appelflappen zijn we inmiddels alweer beland in 2010. Alle vingers zitten er nog aan en de goede voornemens zijn gemaakt. Meeste van deze goede voornemens sneuvelen half januari, om vervolgens volgend jaar weer boven aan de lijst te komen. Hier en daar kijkt een medewerker nog troebel uit zijn/haar ogen, máár op AFAS-support gonst het enthousiasme weer over de afdeling. Nieuwe klanten die hun eerste jaar beginnen met Profit, klanten die voor het eerst het jaar gaan eindigen met Profit. Het levert allemaal net iets meer vragen op dan normaal.

In 2010 zijn ook de nieuwe SLA (*) contracten ingegaan. Dit betekent ook nieuwe regels voor de klant. U kunt dit nalezen op onze website en in een speciale nieuwsbrief die volgende maand zal worden verstuurd. Ook is het goed om te controleren of u geabonneerd bent op onze support-mailingen. U kunt dit nakijken in uw klantportal, onder uw persoonsgegevens. Deze e-mails bevatten productinformatie en eventuele fouten die zijn gevonden en opgelost.

Om het nog makkelijker te maken hebben we een link gemaakt met de belangrijkste onderwerpen van dit moment per product bij elkaar. Neem deze op als snelkoppeling in uw Internet Explorer. De betreffende link is: https://www.afas.nl/supportfaq/direct.asp?F=0&UG=103

Een goed begin is het halve werk wordt altijd gezegd, met de bovenstaande informatie bent u in ieder geval al een eindje op weg.

Namens AFAS Support wensen wij u een voorspoedig en gezond 2010.

* SLA (Service Level Agreement)

Publicatie datum: 15 juni 2009 00:00