Bij Bekking & Blitz krijgt de visie vorm

Deze week was ik weer bij  Annekee, Ina en Bas van Bekking & Blitz voor een periodiek consultancybezoek om de verzamelde optimalisatiepunten door te spreken en in te richten.

Op de foto staan Ina en Annekee bij het testen van de nieuw geactiveerde functionaliteit van artikeldimensies in combinatie van de barcodescanning. Met een artikeldimensie kan één product in meerdere titels worden bijgehouden terwijl de prijs op het artikel zelf is vastgelegd. Komt er een titel bij, dan is de prijs direct geregeld. Eenvoud!

Er is in de tussentijd veel gebeurd. De visie eenmalige vastlegging, eenvoud en overzicht krijgt steeds meer vorm. De nieuwe website in samenwerking met iPublications staat in de steigers en de vertegenwoordigers scannen nu met de oplossingen van Handata de orders ter plekke bij de klant met directe communicatie naar AFAS Profit voor verdere verwerking.

Sinds 1929 is Bekking & Blitz Uitgevers actief op het gebied van museale en historische uitgaven. Zij maken prachtige reproducties van kunst en fotografie en passen die toe op kalenders, agenda's, kaarten en papeterie. Daarnaast worden boeken uitgegeven op het gebied van kunst, cultuur en geschiedenis.

Mark Lancee
Business Consultant

Publicatie datum: 14 februari 2012 09:33