First Class dienstverlening

Dienstverlening die verder gaat

First Class Dienstverlening helpt jouw organisatie het maximale uit de software te halen. Bij First Class staat zowel operationele als strategische ondersteuning centraal. Door persoonlijke afspraken, kennis van jouw organisatie en als sparringpartner zorgen we voor een succesvolle samenwerking. Zo kunnen we je écht verder helpen.

 

De onderdelen van First Class

First Class Support

Bij First Class Support zorgen wij voor een exclusieve Supportervaring. Aan de hand van afspraakmomenten met een vaste First Class Support verantwoordelijke, gaan we met jou in gesprek over operationele zaken die spelen binnen de organisatie bij het gebruik van de software. De vragen die spelen, de zaken die beter kunnen, welke plannen er nog liggen om te optimaliseren: alles kan aan bod komen.

Elke First Class Supporter heeft een selecte groep klanten gefocust op branche, waardoor zij goed weten wat jij als organisatie en klant van AFAS nodig hebt. Wij maken je wegwijs binnen AFAS en zorgen dat je verder kan. 

  • Operationeel partnerschap
  • Advies en hulp passend bij jouw organisatie
  • Persoonlijke afspraken om écht goed samen te werken
  • Eerste aanspreekpunt binnen AFAS

De voordelen van First Class Support

Meer kennis en ervaring

Onze experts investeren veel tijd om jouw organisatie en processen te leren kennen.

Altijd paraat - ook buiten werktijd

First Class Support staat voor jou klaar op het moment dat je ons nodig hebt. Ook op de kritische momenten buiten werktijd.

Persoonlijk contact centraal

We leren de organisatie goed kennen en onderzoeken hoe de omgeving is ingericht, zodat wij de best mogelijke ondersteuning kunnen leveren en jij er als klant zo optimaal mogelijk gebruik van maakt.

Afspraak gestuurd

We werken met vaste afspraakmomenten, zodat er altijd ruimte is om alle lopende zaken met elkaar te bespreken op een effectieve manier.  

 Toen AFAS in de zomer met Profit 1 een nieuwe update van het ERP-systeem introduceerde, kreeg Kolibrie te maken met enkele performance issues. “Ik moet zeggen: AFAS heeft die problemen heel netjes opgelost”, reageert Joris Schuurkes, DevOps Engineer bij Kolibrie.

“Daarnaast zijn onze ervaringen met de ondersteuning in het kader van ons abonnement op First Class Support sowieso uitstekend.”

Interesse in First Class Dienstverlening?

Log als klant in op de Klantportal en neem contact met ons op.

 

First Class Succesmanagement

First Class Succesmanagement is jouw strategisch aanspreekpunt en sparringpartner voor directieleden en bestuurders van jouw organisatie.

Door de jarenlange ervaring bij onze klanten zijn onze Succesmanagers in staat om snel te schakelen. Daarnaast zijn de Succesmanagers goed geïnformeerd over de situatie bij onze klanten en hebben ze een breed klantennetwerk dat enthousiast ervaringen uitwisselt om samen verder te ontwikkelen!

First Class Succesmanagement begeleidt jou als klant op een persoonlijke manier bij de uitdagingen waar jullie als organisatie mee te maken krijgen. Daarnaast gaan we graag samen de uitdaging aan om de software die je in huis hebt maximaal te laten renderen ten einde jouw doelstellingen te behalen! Dit doen we met mooie thematafels, inspirerende evenementen, maar ook zeker door geregeld één op één contact. Hierbij gaan we aan de slag met branche specifieke maar zeker ook branche overstijgende thema's.

  • Strategisch partnerschap en sparringpartner op directieniveau
  • Netwerk met en voor gelijkgestemden in werkveld en branche
  • Gepersonaliseerde benadering.

Thema's van First Class Succesmanagement

Heb je een ander idee? Dan horen we dat graag!

Corporate Social Responsibility (CSR)

Strategieën ontwikkelen voor maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzaamheid.

Kansen en inzet van AI

Verkennen van toepassingsmogelijkheden van kunstmatige intelligentie om operationele efficiëntie te verhogen en innovatie te bevorderen.

Automatiseringskansen

Identificeren van mogelijkheden om bedrijfsprocessen te stroomlijnen en te optimaliseren door middel van automatisering waarbij we verder kijken dan alleen de AFAS Software.

Branche specifieke ontwikkelingen en invloeden

Aanpakken van specifieke uitdagingen en kansen in jullie branche.

Interesse in First Class dienstverlening?

Log als klant in op de Klantportal en neem contact met ons op.