First Class Support

Met First Class Support staan we altijd voor je klaar. Niet alleen kennen onze medewerkers jouw inrichting en heb je een vast aanspreekpunt, maar zijn ze ook buiten reguliere werktijden beschikbaar voor vragen. Dé supportoplossing voor intensief gebruik.

 

Support met een goud randje

Bekijk de video en ontdek de voordelen van First Class

 

De voordelen van First Class Support

Meer kennis en ervaring

Omdat we de gebruikers leren kennen en weten hoe de software is ingericht, kunnen wij de beste ondersteuning leveren. Daar zit de grote meerwaarde in van First Class!

Altijd paraat - ook buiten werktijd

First Class Support staat altijd paraat! Ook op kritische momenten buiten werktijd van 06:00 tot 23:00. Bij een grote calamiteit in het weekend kan deze ook worden ingestuurd.

Servicemanagement

Met First Class heb je recht op 20 uur servicemanagement om in te zetten voor alle mogelijke optimalisaties.

Persoonlijk contact en een voorkeursverantwoordelijke

Bij First Class werken we met voorkeursverantwoordelijke. Deze medewerker is je eerste aanspreekpunt bij incidenten en kent je organisatie. Naast deze vaste contactpersoon staat het gehele First Class team voor je klaar.

Interesse in First Class support?

Log als klant in op de Klantportal en neem contact met ons op.