First Class Support 

 Support die verder gaat 




Support die verder gaat

Support die verder gaat

First Class Support is een betaalde dienst voor klanten die extra en uitgebreidere ondersteuning nodig hebben van ons. 

Altijd paraat

Altijd paraat

First Class Support staat altijd paraat en staat voor je klaar als je ons nodig hebt. Ook op kritische momenten buiten werktijd. 

Meer kennis en ervaring

Meer kennis en ervaring

Onze experts investeren veel tijd om jouw organisatie en bedrijfsprocessen te leren kennen en lopen bijvoorbeeld  stage in jouw organisatie. 


Volledig ontzorgd met First Class

Expertise en ervaring op maat


Wij nemen jouw zorgen uit handen, dat is ons doel. Wanneer je kiest voor First Class, kies je voor de meest uitgebreide ondersteuning van AFAS. Als First Class klant krijg je een rechtstreeks telefoonnummer waarmee je altijd direct een First Class expert aan de lijn krijgt.

De gemiddelde werkervaring op First Class is 4 jaar. Het team kent de software dan ook door en door en heeft ruime ervaring met klanten in uiteenlopende branches en sectoren. First Class Support betekent expertise, ervaring en advies op maat! 

Ondersteuning op maat

We leren jouw organisatie kennen


Iedere organisatie is anders. Om je te voorzien van ‘advies op maat’ is kennis van jouw organisatie van het grootste belang.

Onze First Class experts investeren daarom graag tijd en energie in jouw organisatie en bedrijfsprocessen. Ook krijg je standaard 20 uur servicemanagement ondersteuning per jaar.

Meer service!

In advisering en ondersteuning


Als First Class experts denken we graag met je mee bij inrichtingsvraagstukken als je net even niet verder komt. En dan toch hulp nodig bij het inrichten? Als First Class klant krijg je de eerste 20 uur servicemanagement ondersteuning per jaar er vast standaard bij.

Persoonlijk contact staat centraal

We kennen zelfs jouw inrichting

Onze First Class Support dienstverlening heeft een aantal voordelen, maar de grootste meerwaarde zit in het persoonlijke contact dat wij met al onze klanten hebben. Omdat we de gebruikers leren kennen en weten hoe de software is ingericht, kunnen wij de beste ondersteuning leveren. 

De voordelen van First Class

  • 5 dagen bereikbaar (08:00 - 18.00, op vrijdag tot 16:00 uur)
  • Gemiddeld 4 jaar kennis & ervaring
  • 20 uur servicemanagement per jaar
  • Geen wachtrij aan de telefoon
  • Calamiteit insturen (tussen 06:00 - 23:00 uur 

Interesse in First Class support?

Log als klant in op de Klantportal en neem contact met ons op.