
Wij nemen jouw zorgen uit handen, dat is ons doel. Wanneer je kiest voor First Class, kies je voor de meest uitgebreide ondersteuning van AFAS. Als First Class klant krijg je een rechtstreeks telefoonnummer waarmee je altijd direct een First Class expert aan de lijn krijgt.
De gemiddelde werkervaring op First Class is 4 jaar. Het team kent de software dan ook door en door en heeft ruime ervaring met klanten in uiteenlopende branches en sectoren. First Class Support betekent expertise, ervaring en advies op maat!
Iedere organisatie is anders. Om je te voorzien van ‘advies op maat’ is kennis van jouw organisatie van het grootste belang.
Onze First Class experts investeren daarom graag tijd en energie in jouw organisatie en bedrijfsprocessen. Ook krijg je standaard 20 uur servicemanagement ondersteuning per jaar.
Als First Class experts denken we graag met je mee bij inrichtingsvraagstukken als je net even niet verder komt. En dan toch hulp nodig bij het inrichten? Als First Class klant krijg je de eerste 20 uur servicemanagement ondersteuning per jaar er vast standaard bij.
Onze First Class Support dienstverlening heeft een aantal voordelen, maar de grootste meerwaarde zit in het persoonlijke contact dat wij met al onze klanten hebben. Omdat we de gebruikers leren kennen en weten hoe de software is ingericht, kunnen wij de beste ondersteuning leveren.