Evenementnaam


Inspiratiesessie

E-mailmarketing

Lijntjuh
Datum en tijd evenement


Vrijdag 13 januari
00:00 - 01:00 uur

Lijntjuh
Locatie


AFAS Software
Philipsstraat 9, Leusden

Lijntjuh
Kosten


Kosteloos




Inspiratiesessie E-mailmarketing

AFAS en Spotler (voorheen Blinker/MailPlus) organiseren een inspiratiesessie over de inzet van CRM als de basis voor succesvolle e-mailmarketing. Spotler heeft in 2017 een gecertificeerde koppeling ontwikkeld tussen Spotler en AFAS Profit. Zowel AFAS als Spotler maken zelf ook gebruik van deze integratie tussen beide systemen.

Vanuit de ervaringen met deze koppeling zal een inspiratiesessie plaatsvinden voor klanten die werken met het CRM-systeem van AFAS en werken met de e-mailmarketingsoftware van Spotler of dit in de toekomst van plan zijn. 

Onderwerpen waar op ingegaan wordt tijdens deze inspiratiesessie:

  • Wat is de kracht van het inzetten van CRM als basis voor e-mailmarketing?
  • Waar moet je rekening mee houden met het inrichten van een koppeling tussen CRM van AFAS en de e-mailmarketing- software van Spotler? 
  • Praktijkvoorbeelden van AFAS en Spotler.
Tussenruimte

Programma

09.00 - 09.30 uur:
Ontvangst met koffie, thee en wat lekkers
09.30 - 12.00 uur:
Presentatie: De kracht van CRM en E-mailmarketing
Voorbeelden: Wat kun je nog meer met E-mailmarketing
Demo: Hoe zet AFAS de Spotler-connector in
12.00 - 12.30 uur:
Napraten en netwerken tijdens de lunch

Schrijf je in!

Sprekers


Rik ten Wolde

Senior Marketingmanager Klantsucces bij AFAS Software

Rik is Senior Marketingmanager Klantsucces bij AFAS Software. In deze rol stelt hij klanten in staat de automatisering in te zetten voor een optimale bedrijfsvoering. In zijn rol heeft Rik de regie over bijna alle mailings die naar de klanten van AFAS worden verstuurd. Hij heeft samen met Spotler de koppeling ingericht met AFAS Profit. In de presentatie neemt Rik de praktische zaken van de koppeling met de gezamenlijke data voor zijn rekening en geeft hij voorbeelden van de manier waarop AFAS deze toepast.



Mark van den Berg

Manager Marketing & Partners bij Spotler

Mark van den Berg is verantwoordelijk voor het marketingbeleid en partnermanagement bij Spotler (ontstaan na het samengaan van de bedrijven Blinker en MailPlus in juni 2017). Hij stuurt hierbij het marketingteam aan dat verantwoordelijk is voor branding, klantenmarketing en leadgeneratie. Daarnaast is hij eindverantwoordelijk voor de groei en omzet van en uit het partnerkanaal van Spotler. In zijn functie is Mark bovendien verantwoordelijk voor business development, waaronder o.a. het door ontwikkelen van proposities rondom CRM-integraties.


Tim Bout

Customer Succes Manager bij Spotler

Tim Bout is verantwoordelijk voor het aansluiten van nieuwe klanten bij Spotler. In die rol enthousiasmeert, adviseert en inspireert hij hen om succesvol e-mailmarketing te bedrijven met de e-mailmarketingoplossing Spotler. Tim spreekt dagelijks met organisaties die gebruik maken van AFAS Profit en spart met hen over hoe zij van de voordelen van de koppeling tussen AFAS en Spotler kunnen genieten. Hij vertaalt hun wensen en behoeften naar een concrete onboarding waardoor zij succesvol kunnen starten.


Locatie


We rekenen op je komst

Als je je inschrijft voor deze sessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons goed voor, zorgen voor de catering en in veel gevallen moeten we anderen teleurstellen omdat het animo voor dit soort sessies groter is dan het aantal plekken dat we hebben. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.

Heb je je ingeschreven voor dit evenement maar kun je toch niet meer komen? Meld jezelf tijdig af via de klantportal. Heb je geen portaltoegang? Stuur dan een e-mail naar marketing@afas.nl. Zo kunnen we iemand anders misschien nog blij maken met een plekje.

Veelgestelde vragen

Vragen over dit evenement? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.