Servicemanagement

Hulp bij je (kleine) inrichtingsvragen. 

Als organisatie wil je graag zo prettig mogelijk met AFAS blijven werken. Daarom ben je constant opzoek naar mogelijke optimalisaties. Maar niet ieder vraagstuk is zo groot dat er een consultant ingehuurd moet worden. Deze wensen worden dan vaak uit oog verloren maar kunnen naar verloop van tijd toch behoorlijk gaan irriteren.

Om ook kleine inrichtingsvragen direct op te kunnen pakken bestaat de Servicemanager. De inrichting kan op afstand uitgevoerd worden, maar óók samen met jou. Zo dragen wij kennis over aan jou en heb je ons de volgende keer niet meer nodig.

 

Klaar om te verbeteren?

Blijven investeren in kennis

En werk continue aan optimalisatie

 

Cursusaanbod


Om klanten te leren om optimaal met AFAS te werken, verzorgen we diverse opleidingen. Jaarlijks ontvangt AFAS meer dan 10.000 cursisten in het speciale Kenniscentrum.

 

Succesbeheer Traineeship


De (applicatie)beheerder heeft een belangrijke rol in het succesvol inzetten van de software. Daarom hebben we het Succesbeheer Traineeship ontwikkeld. Word in 8 weken een Succesbeheerder!

Aan de slag met een servicemanager?

 
 

Regel het op de klantportal

Vraag als klant zelf onze dienstverlening aan.