Theaters, Musea en Poppodia

Eén geïntegreerde oplossing voor theaters, musea en poppodia







Alles-in-één oplossing


Veel systemen zorgen ervoor dat er op meerdere plekken en op verschillende manieren gegevens moeten worden vastgelegd. Zo worden klant- en medewerkergegevens vaak dubbel vastgelegd wat de kans op fouten vergroot. Ook neemt deze dubbele vastlegging veel tijd in beslag. En dan wordt het ook nog lastig om privacygevoelige data goed te onderhouden.

Met AFAS software vereenvoudig je administratieve werkzaamheden en heb je inzicht in de dagelijkse stand van zaken. Dit resulteert in lagere kosten, minder kopzorgen, meer grip op de (administratieve) processen en maakt het werk leuker. De tijd die je terug verdient kan je inzetten voor belangrijke zaken, namelijk voor je medewerker en bezoeker!

Weten wat onze software voor jouw organisatie kan betekenen?





Personeelsadministratie


Met de HRM software van AFAS raadplegen en wijzigen jouw collega's makkelijk hun HR-gegevens. Denk hierbij aan het aanvragen van verlof of het indienen van een declaratieDit kan zowel via de computer als een app. Dit scheelt jou tijd en voorkomt fouten.


Koppelen kassasysteem, planning

Kassa, planning en ticketing


Wil je gebruik maken van een kassa-, planning, of ticketingsysteem? Dan kun je de software van AFAS koppelen met vele partners zodat je wel de voordelen hebt van een geïntegreerd systeem. Eenmalige vastlegging en minder fouten!



Eén ERP-systeem voor cultuur, horeca en recreatie

Alle gegevens in één systeem


De integratie tussen de verschillende onderdelen, relatiebeheer, urenregistratie, facturatie, financiële boekhouding en HRM zorgt ervoor dat je tot wel 40% van je tijd bespaart op administratieve rompslomp. Geen dubbele vastlegging en minimale foutkans.


Automatiseren met workflows

Automatiseren met workflows


Met workflows voer je dagelijkse processen in de organisatie feilloos en zo efficiënt mogelijk uit. Je gebruikt workflows om processen te optimaliseren en papiergebruik te verminderen. Zo zorg je ervoor dat het gehele proces makkelijk en geautomatiseerd verloopt.



Je haalt branchekennis in huis


Met de software haal je niet alleen een automatiseringstool in huis maar ook specifieke branchekennis met betrekking tot CAO, het werken met vrijwilligers, specifieke CRM-inrichting in relatie tot fondsenwerving en vriendenbijdragen, abonnementfacturering, eventplanning, subsidie control en begroting & administratie. 

Op deze manier kan jij je kosten efficiënt inzetten en je opbrengsten maximaliseren. Door bedrijfsmatiger te werk te gaan kan je de kansen van automatisering inzetten. Handmatig administratief werk neemt hierdoor af en de kwaliteit en beschikbaarheid van stuurinformatie neemt toe. 

Deze gereedschapskist kunnen we niet zonder onze klanten ontwikkelen. Elk onderdeel, elke nieuwe wetgeving of toepassing, nemen we streng onder de loep. Software ontwikkelen we namelijk samen met jou.

Lees meer over de software van AFAS in de brochure



Jouw voordelen op een rij

  • Boekhouding en inkoop (Financieel)
  • Standaard 100+ dashboards voor inzicht
  • Projectadministratie
  • Wet- en regelgeving in de software
  • AFAS Pocket App (direct uren/verlof insturen) 
  • Intranet en websitemodules (InSite & OutSite)
  • Personeelsbeheer en salarisadministratie
  • Integratie met het kassa-, ticketing- en planningssysteem
  • CRM Relatiebeheer (gasten, bezoekers en leveranciers)
  • Integratie met eventplanning en personeelsplanning


"Met behulp van het CRM bouwen we enorm veel kennis over onze klanten op. Wij kennen ze door en door"

Martin Berkhoff - Financieel Manager


Orpheus theater en congres


Ontdek de mogelijkheden van AFAS


De beste automatisering dankzij onze partners


Voor de meest optimale automatisering van de werkprocessen in maken wij gebruik van partners. Zo kunnen we operationele werkprocessen naadloos laten aansluiten op de secundaire processen.

Vind de juiste AFAS partner op afaspartner.nl


HR op broekzakformaat

Medewerkers die razendsnel hun verlof boeken, ziekmeldingen insturen en zelf hun loonstrook raadplegen; dat is mogelijk met AFAS Pocket! Als HR-manager leg je de administratieve handeling bij de medewerker, waardoor tijd bespaard wordt. Als medewerker heb je inzicht in je gegevens en ervaar je direct resultaat van het zelf insturen van personeelsmutaties. 

Ervaar de voordelen van een geïntegreerd HRM-pakket op broekzakformaat! AFAS Pocket is standaard in 5 talen beschikbaar: Nederlands, Vlaams, Engels, Frans en Duits. En het is gewoon onderdeel van je licentie. Geen meerkosten dus.

Lees meer over de AFAS Pocket App


"Voor ons is een stabiele koppeling met kassasystemen en online ticketing essentieel."

Erik van den Dungen - Directeur

Oorlogsmuseum Overloon



Een greep uit ons diverse klantenbestand

Deze theaters, poppodia en musea werken al met AFAS


Doorlopend inzicht met dashboards

Met meerdere standaard meegeleverde dashboards biedt AFAS jou de inzichten die je nodig hebt. De waarde van alle abonnementen (contracten), waarom opzeggingen worden gedaan en zelfs in welke regio er het meeste abonnementen worden afgesloten. Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze online software. Met de interactieve dashboards weet je altijd hoe je er vandaag de dag voorstaat. Geen meerkosten dus!


Meer weten over de software?

We komen graag met je in contact!




Of bel ons op: 033 - 43 43 833 

Software van eigen bodem