Breng je boekhouding, sales kansen, HR-administratie & salarisadministratie samen in het ERP-systeem van AFAS. AFAS wordt de basis voor alle bedrijfsprocessen van jouw theater!
|
|
Software is essentieel voor ieder theater. Je kunt niet alleen kosten besparen door moeizame, handmatige processen in software te borgen, een goed ERP-systeem zorgt er ook voor dat jij je niet druk hoeft te maken over de administratieve processen rondom een theatervoorstelling. De tijd die je terug verdient kan je inzetten voor belangrijke zaken, namelijk voor je medewerker en bezoeker!
Met de ERP software van AFAS heb je een compleet pakket in handen. Volledig online en tegen een voordelige vaste prijs per maand.
"Het volledige salestraject en de klantreis leggen we nu vast in AFAS."
Kijk je met ons mee?
In CRM leg je naast alle relaties nog veel meer zaken vast. Sterker nog, het is de basis van de software. Van dossier tot de status van je zakelijke relaties, alle communicatie met je relaties is centraal vastgelegd. En dankzij de koppeling met Company.info houd je de belangrijkste bedrijfsgegevens ook makkelijk up-to-date.
In de Forecast legt elke sales of relatiebeheerder vast hoever het verkooptraject gevorderd is, wat de verwachte orderwaarde is en van wie hij of zij concurrentie heeft. Zo ontstaat actueel inzicht in de toekomstige verkopen en kun je makkelijker sturen op targets. Marketingactiviteiten worden inzichtelijk en meetbaar door de integratie van Forecast en Campagnes. Zo creëer je belangrijke stuurinformatie.
Breng je boekhouding naar een hoger niveau met AFAS financieel. Alle financiële processen komen uiteindelijk samen in de software van AFAS. Of het nu gaat over ticketing, de salarisadministratie of de evenement facturatie. Door deze vanuit één systeem te regisseren krijg je een compleet overzicht van hoe je ervoor staat.
De evenement facturatie is essentieel voor ieder theater. Alle vastlegging rondom de organisatie van een evenement handel je af in gespecialiseerde software daarvoor. De financiële afhandeling doe je in AFAS. AFAS heeft diverse standaardkoppelingen om hier een naadloos proces van te maken.
Met HRM automatiseer je de administratieve HR-werkzaamheden, betrek je medewerkers en managers bij het correct registreren van HR-mutaties. Ook krijg je een totaalbeeld van jouw organisatie dankzij de tientallen HR-dashboards.
Door alles goed in het systeem te registeren, is de salarisverwerking een logisch vervolg van je HR-administratie. Er worden standaard meer dan 130 controles uitgevoerd door het systeem. Zo voorkom je fouten in de loonadministratie en ben je minder tijd kwijt aan het controleren van de verloning.
Om de automatisering van de werkprocessen nog verder te optimaliseren kan je de voor jou belangrijke softwaresystemen koppelen met AFAS. Zo kunnen we operationele werkprocessen naadloos laten aansluiten op de secundaire processen. Koppel bijvoorbeeld software voor de calculatie van je evenement, je ticketingsysteem, je kassasysteem of personeelsplanning software met AFAS.
Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze software. Met de interactieve dashboards weet je altijd hoe je er vandaag de dag voorstaat. Zo krijg je bijvoorbeeld inzicht in je forecasts, je financiële situatie en alles over je medewerkers. Met meer dan 100 standaard dashboards krijg je direct inzicht in hoe je organisatie ervoor staat. Business Intelligence staat klaar voor gebruik in de software van AFAS. Zonder meerkosten!
Ontdek de mogelijkheden van AFAS
Razendsnel je verlof boeken of even CRM checken terwijl je in de trein zit. Met de AFAS Pocket app heb je altijd inzicht in de belangrijkste zaken voor jou als medewerker. En je regelt de belangrijkste HR-zaken helemaal zelf.
Met de Pocket app van AFAS heb je altijd en overal toegang tot je CRM, verlof, verzuim, uren boeken én je openstaande taken.
Via een online portal kunnen jouw sponsoren en vrijwilligers altijd hun gegevens inzien. Vrijwilligers kunnen een declaratie indienen, sponsoren kunnen inzicht krijgen in abonnementen of hun sponsorcontract. Zo verlaag je de administratieve druk in jouw organisatie, verhoog je de kwaliteit van de gegevens en bied je een veilige omgeving voor een belangrijke doelgroep van jouw theater.
Het magazine zit boordevol tips van experts op het gebied uit de vrijetijdssector. Daarnaast vind je mooie verhalen over, van én met organisaties uit de leisure branche. Laat je inspireren in deze speciale editie!
Met de software haal je niet alleen een automatiseringstool in huis, maar ook specifieke branchekennis met betrekking tot je cao, het werken met vrijwilligers, specifieke CRM-inrichting in relatie tot fondsenwerving en vriendenbijdragen, abonnementfacturering, eventplanning, subsidie control en begroting & administratie.
Op deze manier kan jij je kosten efficiënt inzetten en je opbrengsten maximaliseren. Door bedrijfsmatiger te werk te gaan benut je de kansen van automatisering. Handmatig administratief werk neemt af en de kwaliteit en beschikbaarheid van stuurinformatie neemt toe. Klinkt goed, toch?
Of bel ons op: 033 - 43 43 883