Cultuur, Horeca en Recreatie

Jouw tijd nog efficiënter besteden.






Het gaat om gastvrijheid


Mensenwerk draait 9 van de 10 keer om gastvrijheid! Uitgerekend de loonkosten zijn de grootste kostenpost voor ondernemingen in de cultuur, horeca en recreatiebranche. Het klinkt dus logisch dat een besparing op deze post direct merkbaar is in jouw bedrijfsresultaat.

Met de software vereenvoudig je administratieve werkzaamheden en heb je inzicht in de dagelijkse stand van zaken. Dit resulteert in lagere kosten, minder kopzorgen, meer grip op de (administratieve) processen en… meer tijd voor jouw gasten en bezoekers!

Weten wat onze software voor jouw organisatie kan betekenen?




Digitale loonstrook


Door de loonstroken digitaal te verstrekken bespaar je niet alleen tijd en geld, maar ontlast je ook het milieu. Via employee self service ontvangen medewerkers hun eigen loonstrook. Naast de standaard loonstrook kun je nu ook de Salariswijzer verstrekken voor uniek inzicht.


Kassa, planning en ticketing


Wil je gebruik maken van een kassa-, planning, of ticketingsysteem? Dan kun je de software van AFAS koppelen met vele partners zodat je wel de voordelen hebt van een geïntegreerd systeem. Eenmalige vastlegging en minder fouten!



Alle gegevens in één systeem


De integratie tussen de verschillende onderdelen, relatiebeheer, urenregistratie, facturatie, financiële boekhouding en HRM zorgt ervoor dat je tot wel 40% van je tijd bespaart op administratieve rompslomp. Geen dubbele vastlegging en minimale foutkans.


Workflows


Met workflows voer je dagelijkse processen in de organisatie feilloos en zo efficiënt mogelijk uit. Je gebruikt workflows om processen te optimaliseren en papiergebruik te verminderen. Zo zorg je ervoor dat het gehele proces makkelijk en geautomatiseerd verloopt.


Je haalt branchekennis in huis


Met de software haal je niet alleen een automatiseringstool in huis maar ook specifieke branchekennis met betrekking tot CAO, het werken met vrijwilligers, specifieke CRM-inrichting in relatie tot fondsenwerving en vriendenbijdragen, abonnementfacturering, eventplanning, subsidie control en begroting & administratie. 

Op deze manier kan jij je kosten efficiënt inzetten en je opbrengsten maximaliseren. Door bedrijfsmatiger te werk te gaan kan je de kansen van automatisering inzetten. Handmatig administratief werk neemt hierdoor af en de kwaliteit en beschikbaarheid van stuurinformatie neemt toe. 

Deze gereedschapskist kunnen we niet zonder onze klanten ontwikkelen. Elk onderdeel, elke nieuwe wetgeving of toepassing, nemen we streng onder de loep. Software ontwikkelen we namelijk samen met jou.

Lees meer over de software van AFAS in de brochure

Jouw voordelen op een rij

  • Financiële administratie
  • Standaard 100+ dashboards voor inzicht
  • Projectadministratie
  • Wet- en regelgeving in de software
  • CRM Relatiebeheer (gasten, bezoekers en leveranciers)
  • Intranet en websitemodules (InSite & OutSite)
  • Personeelsbeheer en salarisadministratie
  • Integratie met jouw kassa-, ticketing- of planningssysteem

Ontdek de mogelijkheden van AFAS

De beste automatisering dankzij onze partners


Voor de meest optimale automatisering van de werkprocessen in maken wij gebruik van partners. Zo kunnen we operationele werkprocessen naadloos laten aansluiten op de secundaire processen.

Vind de juiste AFAS partner op afaspartner.nl


"We willen graag zo efficiënt mogelijk werken in deze organisatie. Het is immers de bedoeling dat er zoveel mogelijk geld naar het stimuleren van de tennissport gaat."

Logo KNLTB


 

Hoge Veluwe over AFAS
Ahoy Rotterdam over AFAS
Rijnbrink over AFAS

Inzicht met dashboards

Dashboard financieel

Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze online software. Met de interactieve dashboards weet je altijd hoe je er vandaag de dag voorstaat. Allemaal standaard in de software van AFAS.


Meer weten over onze software?

We komen graag met je in contact!

 



Of bel ons op: 033 - 43 43 883

Maak een afspraak