Het is bijzonder dat wij dit kunnen doen. Tegelijkertijd vinden wij het passen bij ons als familiebedrijf. We kijken naar de lange termijn. Dat doen we bij alle beslissingen die we nemen en investeringen die we doen. Dat geldt ook voor de sponsoring van AZ. We hebben vertrouwen in het beleid van de club, nu en in de toekomst. Zij heeft een visie ontwikkeld op het gebied van talentontwikkeling en de jeugdopleiding die wij ondersteunen. Wij zien een zeer sterke verbintenis, zowel met het sportieve als het zakelijke bedrijf AZ. AZ is voor ons het ideale platform om onszelf aan de wereld te tonen en onze merkwaarden tentoon te spreiden. Daarom zijn we nog niet klaar met elkaar. Sterker: we zijn pas net begonnen!
AZ levert ons al jaren veel op. Naamsbekenheid, plezier, de mogelijkheid om onze relaties iets te bieden wat ze nergens anders krijgen. We zijn ooit begonnen met sponsoring om meer naamsbekendheid te krijgen. Daarmee werd ons imago betrouwbaarder. Nu is het tijd om de volgende stap te maken: werken aan merkbekendheid. Zodat mensen ons niet alleen van naam kennen, maar ook weten wat AFAS dóet. Daar gaan we de komende jaren nadrukkelijk aan werken. Bijvoorbeeld door de parkeerkaarten bij het AFAS-stadion digitaal te maken. Bij ons moet alles fantastisch geautomatiseerd zijn, dus dit is een van de nieuwe elementen in het sponsorcontract.