Auteur: Britt Breure

We appen!

Regeren is vooruitzien, zeggen ze. Bij First Class hebben we geen glazen bol, maar wel mooie plannen voor het nog verse jaar 2016.

Te beginnen met ons Plan van Aandacht. Wij besteden elke dag aandacht aan onze klanten, maar vanaf nu gaan we je dat ook regelmatig laten merken. Veel minder ad hoc, veel meer gestructureerd én veel meer contact met je eigen aanspreekpunt. Bouwen aan een relatie is niet iets voor af en toe, het is een doorlopende bezigheid. Onze klanten moeten er vanuit kunnen gaan dat we op gezette tijden iets van ons laten horen. Incidenten lossen we uiteraard op, maar First Class heeft méér waarde dan dat. En dat gaan we je laten zien. 

Als klant mag je van ons verwachten dat we ons er verantwoordelijk voor voelen dat alles goed gaat met onze software in jouw bedrijf. Wij zijn de medewerker buiten de deur, jouw man of vrouw in Leusden. Vóór alles werken we aan onze kennis en zorgen we dat we op de hoogte blijven van de inrichting in jouw organisatie. Daarnaast gaan we je proactief informeren via WhatsApp, een service waarvoor je je nu al kunt aanmelden via de site. Speelt er iets wat interessant is voor jouw branche? We appen! Gaan we op vrijdag een keer om 15 uur dicht doordat we een congres hebben? We appen je op tijd, zodat je er rekening mee kunt houden. En jij kunt terugappen, zonder dat de hele groep het ziet. We posten maandelijks een blog waarin we laten zien wat we doen. We hebben, naast onze stagedagen, verschillende themasessies en kleine evenementen in de planning, waarbij we je willen inspireren en je in contact willen brengen met andere klanten van ons, om van elkaar te leren. Of we pakken leuke acties op.

We hopen dat al deze acties ertoe leiden dat je op tijd én top geïnformeerd bent als er wat speelt. Niets is zo vervelend als ‘verrassingen’ met software en systemen. We hopen ook dat ons Plan van Aandacht leidt tot groei van First Class. Deels gaat dat vanzelf; voor de grote klanten van AFAS zijn wij een heel natuurlijk aanspreekpunt. Maar wij streven vooral naar kwalitatieve groei, van klanten voor wie we echt wat kunnen betekenen. Want laten we wel zijn: niet iedereen heeft ons nodig. Gewoon, omdat het Support Center van AFAS hartstikke goed is in het beantwoorden van gebruikersvragen. Wij zijn er juist, ook in 2016, voor die klanten die onze software zo intensief gebruiken of die zulke ingewikkelde bedrijfsprocessen hebben, dat we echt toegevoegde waarde bieden. We streven naar ingewikkelde vragen, naar de vragen áchter de vragen – zonder filosofisch te worden. Op die vragen zoeken we graag het antwoord, samen met jou.

Als we aan het einde van het jaar 2016 terugkijken, zou het mooi zijn om te kunnen constateren dat het een goed jaar was. Waarin we over en weer eerlijk tegen elkaar konden zeggen wat er goed ging maar ook wat er beter kon. Als we zo’n band hebben dat dat kan, houden we elkaar scherp en brengen we elkaar verder. Niet alleen in 2016, maar ook in 2017 en eigenlijk altijd.

Meer lezen?