Het is gebruikelijk voor de meeste organisaties om gezellige evenementen te organiseren of via content marketing te bedrijven. Ik ben van mening dat dit soort zaken altijd hybride moet zijn. Je kunt een leuk evenement organiseren, zonder doel of plan, maar dan heb je alleen een boel gezelligheid. Je kunt content creëren zonder echt de verbinding te maken, maar dan ben je alleen aan het informeren en kennis aan het etaleren. Wij combineren dit. Wij willen relaties vinden en verbinden via inspirerende verhalen. Wij verbinden mensen met elkaar, via de inhoud, met als doel: de BV Nederland beter maken.
Het platform Nederland Groeit is ook aangesloten bij Inspiration 360. Dat past goed bij waar het event voor staat. We moeten het hebben van bedrijven die er meer van willen maken. Die de ambitie hebben om te groeien en de beste te zijn in hun branche. Waarom zijn we in Nederland altijd zo bekrompen? Steek je nek eens uit, een tikje Amerikaans mag best. Waarom vinden we Coolblue en Bol.com zo inspirerend? Niet omdat ze betere producten hebben, want die zijn hetzelfde als van andere aanbieders. Nee, ze ze zetten vol in op klantbeleving, omdat ze dáár het verschil mee kunnen maken. Het anders doen, onderscheidend zijn, daar is het ons om te doen. We zien je graag op 4 oktober in de Ziggo Dome.