AFAS Support is nu de AFAS Academy: onze eigen kweekvijver. De high potentials groeien door naar hun droombaan binnen AFAS, dit na gemiddeld twee jaar op Support. Alle (ex-)supporters die werkzaam zijn binnen AFAS, zijn vereeuwigd op de Wall of Fame.
In mijn huidige rol zal ik er alles aan blijven doen om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Samen met de +/- 50 enthousiaste supportmedewerkers die de klant iedere dag weer met enthousiasme van dienst zijn. De afdeling Support heeft veel input ontvangen van onze klanten, tijdens de afhandeling van deze 1.000.000 incidenten. Hieruit komen geweldige initiatieven die het mogelijk maken om de klant steeds beter, sneller en kwalitatiever te helpen.
Daarom een welgemeende BEDANKT voor alle vragen, wensen en fouten die de klant meldde bij support. Zonder deze input, waren wij niet de afdeling geweest die wij nu zijn!
1.000.000 groeten van een trotse Support Manager,
Gert van Assen