Auteur: AFAS Software B.V. - Gert van Assen

AFAS Customer Care ook via WhatsApp

Vanaf 1 juli 2015 is het Customer Care team LIVE. Een geheel nieuw team dat bestaat uit 2 enthousiaste toppers. Melanie en Milo (zie foto), werkten al op de AFAS Academy en hebben gesolliciteerd op deze nieuwe functie. Dit samen met 6 andere collega's.

Onze visie

Door middenin de organisatie te staan, brengen wij de informatie proactief naar de klant. Deze informatie zorgt ervoor dat de klant altijd op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen en belangrijkste wijzigingen in onze software. Hierdoor haalt de klant het maximale uit Profit en uit de organisatie.

Belangrijk om te weten is dat de basisbronnen nog steeds beschikbaar voor de klant blijven. Denk aan de Releasenotes, het Help Center en www.afasstatus.nl. De specifieke informatie voor de klant brengen wij naar ze toe door te bellen, e-mailen of op een andere leuke manier.

Ook WhatsApp!

Er is een handvol redenen om WhatsApp voor Customer Care te gebruiken. De belangrijkste zijn bereikbaarheid en 1-op-1-communicatie. Om puur praktische redenen is dit in operationele zin prettig. Lang niet iedereen is 24/7 via mail of Twitter bereikbaar. Daarnaast is Twitter een openbaar sociaal medium, wat voor klantspecifieke situaties niet altijd wenselijk is. Mailaccounts zitten vaak op de laptop, en die heb je niet altijd bij de hand. Een smartphone wel!

Meer lezen?