Auteur: AFAS Software B.V. - Martijn Delahaye

15e AFAS Tennis Classics

een zakelijk verwenfeest

Vier V’s staan centraal bij de 15e AFAS Tennis Classics. Dan tel ik de V van vernieuwend nog niets eens mee, want dat is bij AFAS de standaard. Die V’s staan voor; vinden, verbinden, verrassen en verwennen.

Aanstekelijk feest in een zakelijk paleis, schreef mijn voorganger Truus Koppelaar vorig jaar in haar afscheidscolumn over de 14e AFAS Tennis Classics. Dat geweldige feest blijft het, ook de 15e keer. Zelf wordt dit mijn 9e AFAS Tennis Classics, en zoals elk jaar begint het te kriebelen na de zomervakantie. Het tennis virus (nog een V) slaat toe.

Tijdens die feestelijke vierdaagse staat het vinden van zakelijke en gelijkgestemde partners én het verbinden van die partners met elkaar centraal. En het verrassen en verwennen dan? We mogen best zeggen dat we daarin de afgelopen jaren, samen met het team van TennisEvents van Jacco Eltingh al de buitencategorie hebben bereikt. In die categorie wordt altijd gestreefd naar nog beter, nog nieuwer, nog verrassender, nog leuker…

Als alle zakelijke partners en hun medewerkers net zo naar de AFAS Tennis Classics toeleven als onze medewerkers, dan durf ik al wel te beweren dat de 15e AFAS Tennis Classics opnieuw een zakelijk- én sportief evenement wordt dat in Nederland aan de absolute top staat, een belevenis om mee te maken.

Voor ons zijn de vier V’s onlosmakelijk aan AFAS verbonden: het AFAS Stadion, het AFAS Circustheater, de AFAS Sprookjesweken en de AFAS Tennis Classics. AFAS is aanwezig in sport en cultuur, met overal een heldere strategie: naamsbekendheid vergroten bij de doelgroepen, nieuwe contacten vinden en waar mogelijk met elkaar verbinden en bestaande klanten verrassen en verwennen.

Marketing bij AFAS heeft die andere, ongrijpbare, maar alles overheersende X-factor: emotie. Daarom ‘partneren’ we in sport en cultuur, waar emotie een hoofdrol speelt.

Met AZ richten wij ons vooral op de mannen, met het AFAS Circustheater op vrouwen, met de Sprookjesweken op de (klein)kinderen van de doelgroepen en met de AFAS Tennis Classics op de miljoenen tennisliefhebbers in Nederland, jong en oud, actieve en passievere genieters.

Voor de ultieme sportieve invulling van de AFAS Tennis Classics staan Jacco Eltingh en zijn crew al jaren garant. Samen bedienden we de voorbije edities al ruim 230.000 liefhebbers. Het zakelijke deel, het unieke hospitality-dorp en het prachtige netwerkpaviljoen nemen wij al jaren met ongelofelijk veel plezier en succes voor onze rekening.  We ontvangen tijdens de ATC 2000 zakelijke gasten. De diverse netwerkdagen met alle partners van de AFAS Tennis Classics door het jaar zijn nog steeds vernieuwend.

Als het (tennis)balletje eenmaal een bedrijf in is gerold, blijft het rollen, van het ene naar het andere bedrijf. Wij zijn al er jarenlang apetrots op de naamgever te zijn van het beste Business-to-Business-evenement van Nederland.

Meer lezen?