Support Center

Het AFAS Support Center zit elke werkdag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Ons advies is om altijd eerst je vraag of melding op te zoeken in de KnowledgeBase. Kan je geen antwoord op je vraag vinden, stuur dan een incident in.

De klantportal

Als je een vraag hebt, logt dan eerst in op onze klantportal.  Je gaat naar de Knowledge Base, waar je antwoord vindt op de meestgestelde vragen. Meer dan 80% van de gestelde vragen vind je terug in onze Knowledgebase. 

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur een incident in met de vraag en wij berichten je zo spoedig mogelijk met een antwoord. Je kunt de status van je ingestuurde incident volgen via de klantportal. De doorlooptijd via de klantportal is sneller dan wanneer je belt met ons Support Center. Dit blijkt uit de cijfers en de tevredenheid van onze klanten.

Besluit je toch om te bellen dan kan dat via het nummer 033-4341800 (toets 1).

Voor vragen over AFAS Personal kun je naar de helpomgeving gaan van AFAS Personal. Het is niet mogelijk om te bellen met AFAS Support voor vragen over AFAS Personal.