CRM Software 

 Jouw klant staat centraal 


Alle informatie digitaal

Alle informatie digitaal


Betrouwbare informatie over klanten is van belang voor de hele organisatie. Met het digitale dossier beschik je altijd over een actueel klantdossier.

Inzicht in het verkoopproces

Inzicht in het verkoopproces


Forecasting geeft je volledig inzicht in de status van het verkoopproces. Zo weet je welke orders in de pijplijn zitten en hoeveel offertes er nog open staan.

Customer Self Service

Customer Self Service


Klanten onderhouden hun eigen gegevens via een online klantportal. Je  bepaalt zelf welke gegevens jouw klanten zien en welke ze kunnen wijzigen.

Klantgericht aan de slag met CRM Software?


CRM: Kennis is belangrijk

De klant nog belangrijker!


Klanten en potentiële klanten zijn - net als jouw leveranciers - belangrijk voor de continuïteit van de organisatie. Het is daarom essentieel om van deze relaties zoveel mogelijk te weten en vast te leggen. Alleen dan kun je optimaal inspelen op alles wat hen aangaat: wensen, vragen, voorkeuren, maar ook klachten.

De kwaliteit van het contact tussen een organisatie en haar zakenrelaties is afhankelijk van informatie die de medewerkers ter beschikking staat. In CRM zijn al jouw klantgegevens centraal opgeslagen en voor iedere medewerker beschikbaar. Het systeem is daarbij flexibel in te richten naar jouw eigen, specifieke informatiebehoefte.

De belangrijkste onderdelen

Forecast: altijd inzicht in de pijplijn

Forecast: inzicht in de pijplijn

In de forecast legt elke accountmanager of verkoper vast hoe ver hij is in het verkooptraject, wat de verwachte orderwaarde is en met wie hij in concurrentie is. Zo ontstaat actueel inzicht in de toekomstige verkopen en kun je makkelijker sturen op targets.

digitaal crm dossier

Digitaal dossier

Geen eindeloze rij dossiermappen en geen risico lopen om belangrijke documenten kwijt te raken. Alle klantgegevens bevinden zich op één centrale plek. In het digitale dossier sla je alle correspondentie met een relatie op. Denk aan facturen, notities, mail en aanmaningen.

Rendement van jouw campagne

Rendement van jouw campagne

Marketingactiviteiten worden inzichtelijk en meetbaar door de integratie van Forecast en Campagnes. Hiermee zie je direct wat een campagne heeft gekost en hoeveel het heeft opgeleverd. 

mails vanuit crm

Mailen en direct vastleggen

E-mailing samenstellen voor prospects of klanten? Je kunt ze direct vanuit de software versturen. Een koppeling met Microsoft Exchange of Microsoft Outlook legt de mailing ook vast in het digitale dossier.

De ervaringen uit de praktijk lezen?

Geen verrassingen meer

Altijd actuele klantinformatie


CRM is een essentieel onderdeel van onze ERP-software. Hier wordt alles vastgelegd met betrekking tot klanten, campagnes, evenementen en verkoop. De echte meerwaarde van CRM komt pas bovendrijven als alle communicatie met een (potentiële) klant altijd up-to-date is.

De medewerkers op de weg kunnen 24/7 met een smartphone of tablet hun werkzaamheden via InSite uitvoeren. Het vastleggen van een bezoekverslag, het aanmaken van een forecast, het kan op ieder moment. Ook takenlijstjes kunnen eenvoudig worden opgevolgd, waardoor de voortgang van trajecten is geborgd.

Lees meer over de kracht van CRM.


Customer Self Service

Klanten optimaliseren het klantenbestand


Customer Self Service betekent dat jouw klanten hun gegevens zelf in de klantportal kunnen bijhouden. Welke gegevens de klanten zien en welke ze kunnen wijzigen, bepaal je zelf. De klant kan via zijn profiel (met wachtwoord) inloggen op zijn eigen stukje van de website. 

De beheerder mag raadplegen én wijzigen en de gebruiker alleen raadplegen. De gemuteerde gegevens worden realtime aangepast in CRM. Natuurlijk kun je de klant ook inzicht geven in zijn eigen digitale klantdossier. Hierdoor verdampen in jouw organisatie veel handmatige en foutgevoelige werkzaamheden.

Meer weten over Customer Self Service?



Minder fouten door 1 bron!


"We maken gewoon minder fouten doordat alles op één plek vastligt. Het pakket dwingt ons alles netjes vast te leggen"


- Rob Friedrichs, Applicatiebeheerder
Cornelissen Transport


Meer kwaliteit in jouw dienstverlening

Relatiebeheer op hoog niveau


Het beheren van relatiegegevens is zeer eenvoudig en logisch met het
softwarepakket van AFAS. Gegevens liggen op één plaats vast.
Je werkt klantgericht en klantvriendelijk en verhoogt de kwaliteit van jouw dienstverlening.

Een goede dienstverlening levert je uiteindelijk veel op, maar dat kan alleen als je een actueel en compleet beeld hebt over wat er bij jouw relaties leeft.

Jouw voordelen

  • CRM gegevens zijn up-to-date
  • Geld, tijd en papier besparen
  • Inzicht in het marketing- en salesproces
  • Direct mailen vanuit de software

Meer weten over onze CRM Software?

Maak vrijblijvend een afspraak


Advies op maat nodig? Bel: 033-4341800