Ook de Jaarbeurs kiest voor AFAS Software!

Eén van de grote vakbeursorganisaties en tentoonstellingscentra in Europa, Jaarbeurs in Utrecht, gaat per januari aan de slag met de HRM & Payroll software van AFAS. Jaarbeurs gaat hiermee de doelstelling om alle HR- en salarisprocessen in één systeem te integreren, verwezenlijken. De reden om over te stappen op het softwaresysteem van AFAS is volgens René van Amelsfoort, Informatiemanager Jaarbeurs, eenvoudig: “Het pakket voldoet aan alle eisen”.

Gebruiksvriendelijkheid

In de zoektocht naar een nieuw systeem was gebruiksvriendelijkheid van het softwarepakket een belangrijke eis voor het selectieteam. Daarnaast stond de volledige integratie van (e)HRM en Payroll in één softwarepakket hoog op de wensenlijst. Op deze vlakken scoorde AFAS goed en dus koos het selectieteam unaniem voor AFAS Software. “De manier van handelen bij AFAS staat ons voorlopig enorm aan: snel, flexibel en klantvriendelijk,” aldus Van Amelsfoort.  

Over Jaarbeurs Holding B.V.

Jaarbeurs is vooral bekend als één van de leidende beursorganisatoren in Europa. Vanuit haar groeistrategie speelt Jaarbeurs in op ontwikkelingen in internationalisering van de handel en communicatie, in multimedia en in entertainment. Jaarbeurs opereert vanuit drie divisies: VNU Exhibitions Europe, Jaarbeurs Utrecht en Jaarbeurs Catering Services.

Kijk voor meer information op www.jaarbeurs.nl of op www.afas.nl/hrm


Vlnr: Peter Prins, Hoofd Salarisadministratie; Joost van de Kamp, HR Manager VNU Exhibitions; Eric Missotten, CFO; Dion Zeck, Accountmanager AFAS Software, Koos van Staverden, Manager ICT Dienstverlening; Arthur Schouten, Manager ICT Dienstverlening.

Publicatie datum: 16 juli 2012 12:58