Fresh Friday: De toekomst van adverteren

Waar staan we over tien jaar? Waar kun je als ondernemer je budget het beste aan besteden? Heeft reclame in print nog toekomst? En wat is de rol van big data? Daar gaan we het over hebben tijdens de laatste Fresh Friday op vrijdag 19 september in het AFAS Theater in Leusden.

Drie experts schuiven aan bij de Tafel van de Vooruitgang, om onder leiding van presentator Bas Westerweel de toekomst van adverteren te bespreken. Het gesprek wordt natuurlijk weer afgewisseld met live muziek, en we sluiten de middag af met DJ Monte La Rue en een netwerkborrel.

AFAS Fresh Friday over de toekomst van adverteren, op vrijdag 19 september in het AFAS Theater in Leusden, 15:30 uur. Schrijf u nu gratis in.  

Aan tafel

Aan tafel zit op 19 september o.a. Mark Woerde, een reclameman van wie de ambities veel verder gaan dan het maken van creatieve en effectieve reclame voor zijn klanten. Mark Woerde is op een missie om te laten zien dat reclame de wereld echt kan verbeteren. Hij schreef onder meer het boek 'How advertising will heal the world and your business’.

Entertainment van BRUUT

De vier heren van BRUUT! laten zien dat je met jazz een prima feestje kunt bouwen. Dat bewijzen ze ook op hun onlangs verschenen, tweede, album Fire. Verwacht een ongelofelijk bak herrie, die stilzitten onmogelijk maakt!

Sublime FM en AFAS Software organiseren elke derde vrijdag van de maand Fresh Friday; een rondetafelgesprek, mini-concert en netwerkborrel in één. Vorige sessies gingen over het succesvol gebruik van social media door bedrijven, over het leiderschap van de toekomst, over sportmarketing en over samenwerken in tijden van het nieuwe werken. Alle Fresh Fridays zijn terug te vinden op de site van Sublime FM.

Daar kunt u ook de komende sessie zien, want alles wordt live gestreamd. Veel leuker is het natuurlijk om er zelf bij te zijn. De toegang is gratis, aanmelden is eenvoudig


Publicatie datum: 21 augustus 2014 10:48