Een update. En wat dan?

Met de uitlevering van build 2 van Profit 2014, is er weer enorm veel nieuwe functionaliteit beschikbaar. Bestaande functies zijn geoptimaliseerd en er zijn nieuwe functies toegevoegd. Prachtig toch?!

Nieuw jaar…nieuwe agenda

Maar in de maanden december en januari zult u mogelijk nog niet de tijd kunnen vinden om echt te profiteren. Voor het ene bedrijf of afdeling zal het een rustige periode zijn, voor het andere een hectische. Het is in ieder geval een periode waarin dit jaar wat extra verlofdagen op de agenda staan waar we samen met familie en vrienden van kunnen genieten.


Nieuwe kansen…op de agenda

Waar ik u in wil aanmoedigen is om de update als kans aan te grijpen om uw inrichting weer eens na te lopen. Vaak is er in een uur al genoeg aan optimalisatiepunten verzameld, om een plan voor uitwerking voor het gehele jaar 2014 te maken. Bedrijven die in 2013 live zijn gegaan met AFAS Profit hebben veelal de focus gehad op het optimaal benutten van de mogelijkheden ter vervanging van een ander pakket. Bedrijven die al meer dan 10 jaar werken met AFAS Profit hebben mogelijk nog een extra inhaalslag te maken omdat oude oplossingen vervangen kunnen worden door nieuwe.

Weet u nog van onze verkoopdemo? De kracht van rapportages en cockpits; taakgestuurd werken met workflows; signalering van de uitzonderingen; enzovoort… enzovoort. Allemaal uitkomsten van een optimale inrichting van processen.

Graag nodig ik u uit om de pagina “Nieuw in Profit 2014, Build 2, Update 2” door te lezen en kennis te nemen van de diverse onderwerpen.

Bij AFAS Consultancy en Opleidingen zijn wij u graag van dienst bij het verder uitnutten van de bestaande en nieuwe functies! Zet u het op de agenda?

[Dit onderdeel is niet meer ondersteund]


Publicatie datum: 17 december 2013 13:33