AFAS Opleidingen: fans in beeld

Met ingang van 2013 zijn we bij AFAS Software nog intensiever aan de slag gegaan met de kwaliteit van onze opleidingen. En de inspanningen van Robbert de Ruijter (manager opleidingen), de docenten en alle andere betrokkenen worden door de cursist beloond!

Resultaten 

Ten opzichte van 2012 zijn er erg mooie resultaten geboekt. Zo is de tevredenheid onder cursisten gestegen en hoe! Waar het cursusmateriaal in 2012 werd beoordeeld met een gemiddeld cijfer van een 7,3, zien we dat de cursist dit nu gemiddeld beoordeelt met een 7,8! Voor docenten geldt hetzelfde; hun gemiddelde beoordeling steeg van een 7,7 naar een 8,4. Een hele mooie prestatie waar we met recht trots op kunnen zijn.

Fans in beeld

Om deze positieve trend door te zetten, zijn we bij AFAS voortdurend bezig met kwaliteitsverbetering. Een onderdeel hiervan is dat we onderzoeken wat men goed en minder goed vindt aan ons cursusaanbod. De afgelopen week zijn we actief geweest met het op beeld vastleggen van de mening van cursisten. Na afloop van het interview ging de ‘acteur’ naar huis met een AZ-tas vol leuke goodies. Klant blij, wij blij! De resultaten hiervan zijn binnenkort terug te zien op onze site!


Bent u naar aanleiding van dit bericht benieuwd geworden wat AFAS u op het gebied van opleidingen kan bieden? Kijk dan snel op uw klantportal naar de mogelijkheden.

[Dit onderdeel is niet meer ondersteund]


Publicatie datum: 16 oktober 2013 09:09