12.500 keer van Spaghetti naar Asperges

Herman Zondag viert met zijn management kookboek van Spaghetti naar Asperges een mijlpaal. 12.500 exemplaren gingen over de toonbank, daarmee is de derde druk een feit. De trotse directeur klantrelaties bij AFAS, geeft in zijn boek recepten om slimmer te organiseren, bovendien geven klanten hun ongezouten mening op deze aanpak. Sterrenchef Karl van Baggem zorgt voor een smaakvolle extra dimensie per hoofdstuk door een bijpassend gerecht te presenteren.

Slimmer organiseren

Zondag vertelt:  “Het boek zat al jaren in de pen, maar op de een of andere manier kreeg ik het niet op papier. Vooral de gesprekken met klanten inspireerde me om de tips uit het SIMPEL-model toch op te schrijven. Met het boek kan ik het verhaal aan nog meer mensen vertellen en “SIMPEL” met voorbeelden illustreren.”

Zondag deelt bijzondere recepten waarmee hij en zijn collega’s in de achterliggende jaren de aandacht hebben weten te trekken. Daarbij baseert hij zich op het SIMPEL-model met de kernwaarden Snelheid, Integratie, Meerwaarde, Passie, Eenvoud en Lef! “Dat het boek nu aan de derde druk toe is en dat 12.500 mensen het boek in de kast hebben staan, had ik nooit durven dromen.” Aldus de enthousiaste auteur.

Bekijk ook de video in Restaurant De Hoefslag

Scherpe Randjes

AFAS klant, Hein Runderkamp van Runderkamp & Van Duren BV heeft het boek meerdere keren gelezen en zegt: ”Wat zo goed is aan het boek zijn de scherpe randjes, dat maakt het eerlijk en herkenbaar tegelijk. Er wordt niets verbloemd of verdoezeld, transparantie in optima forma, daarom zeer het lezen waard.” Zondag is blij met het resultaat en eerlijk in zijn ambitie: “Dit smaakt naar meer, hoe meer lezers hoe beter! Op naar de 25.000 dus!”

Wil je Zondag een keer in actie zien: Ga naar het MKB ondernemers congres en volg de workshop.


Publicatie datum: 20 Februari 2014 11:45