De klant centraal!

Je hebt de software van AFAS aangeschaft en nu? Ons contact stopt zéker niet, sterker nog: het begint pas! Een consultant komt je begeleiden met het inrichten van de software. Je gaat cursussen volgen om je weg te vinden binnen de software en ons Support-team zit klaar om je eventuele vragen te beantwoorden.
  • Consultancy: Drinkt graag een bakje koffie met je, maar is er natuurlijk om je te ondersteunen bij het inrichten van de software van AFAS. Met een flinke dosis aan ervaring werken jullie samen aan een maximaal rendement voor jouw organisatie.
  • Opleidingen: Leren door te doen. Met een uitgebreid aanbod aan basis- en verdiepingscursussen ga je leren hoe je de weg kan vinden in de software en het maximale eruit gaat halen.
  • Support Center50 enthousiaste supportmedewerkers zitten klaar om je vragen te beantwoorden, wanneer je er met de uitgebreide AFAS-Knowledgebase niet kan uitkomen.

Benieuwd wat onze klanten van ons vinden?