Algemeen

AFAS heeft dienstverlening hoog in het vaandel staan. Want het contact met de klant houdt niet op als het product is verkocht. Sterker nog, dan begint het pas! Wij zijn er daarom trots op dat de implementatie, van A tot Z, door AFAS zelf wordt uitgevoerd en beheerd.

Dat houdt in dat we de software zelf ontwikkelen, verkopen, implementeren en onderhouden. Zo houden we grip op de kwaliteit van de software en op onze dienstverlening. En dat merken onze klanten. Want centraal in onze dienstverlening staat dat wij elke dag bezig zijn om onze klanten te ondersteunen om echt meerwaarde uit de software te halen: kostenbesparing, inzicht en meer werkplezier!

Per jaar implementeren we onze software bij meer dan 300 kleine en grote klanten uit diverse branches en ontvangen we meer dan 6.500 cursisten in Leusden. Onze dienstverlening bestaat uit 3 pijlers:

  • Consultancy: ervaren consultants implementeren de software samen met u en zorgen ervoor dat uw processen maximaal renderen
  • Opleidingen: een gevarieerd aanbod aan cursussen, workshops en seminars om alles te leren over onze software
  • Support Center: specialisten beantwoorden vragen van klanten via de klantportal met een gemiddelde klantwaardering van een 8

Benieuwd naar de mening van onze klanten? 

Klant aan het woord