First Class Support 




Support die verder gaat

Support die verder gaat

First Class Support is een betaalde dienst voor klanten die extra en uitgebreidere ondersteuning nodig hebben van ons. 

Altijd paraat

Altijd paraat

First Class Support  staat altijd paraat en staat voor je klaar als je ons nodig hebt. Ook op kritische momenten buiten werktijd. 

Meer kennis en ervaring

Meer kennis en ervaring

Onze experts investeren veel tijd om jouw organisatie en bedrijfsprocessen te leren kennen en lopen bijvoorbeeld  stage in jouw organisatie. 

Meer weten over de voordelen van First Class?

Neem contact met mij op


Volledig ontzorgd met First Class

Expertise en ervaring op maat


Wij nemen jouw zorgen uit handen, dat is ons doel. Wanneer je kiest voor First Class, kies je voor de meest uitgebreide ondersteuning van AFAS. Als First Class klant krijg je een rechtstreeks telefoonnummer waarmee je altijd direct een First Class expert aan de lijn krijgt.

De gemiddelde werkervaring op First Class is 5 jaar. Het team kent de software dan ook door en door en heeft ruime ervaring met klanten in uiteenlopende branches en sectoren. First Class Support betekent expertise, ervaring en advies op maat! 

Ontmoet het team van First Class support

Britt Breure

Britt Breure - Procesleider

Specialisme - Klantrelaties & ERP


Per april 2012 begonnen bij AFAS Support in het ERP team. Britt groeide al snel door tot Procesleider om daarna de volgende stap te zetten richting First Class. Momenteel is ze eindverantwoordelijk voor het First Class Support team.

Wouter Sybesma

Wouter Sybesma

Specialisme - HRM, Payroll & Zorg


Wouter begon bij AFAS als Support medewerker in het HRM/Payroll team. In die periode vergaarde hij veel kennis voordat hij de stap zette naar First Class. Wouter fungeert als HRM/Payroll specialist binnen First Class Support.

Gert-jan Koopman

Gert-Jan Koopman

Specialisme - ERP & Bakkerijen


Jarenlang heeft Gert-Jan zich op de afdeling Support ‘vastgebeten’ in de ERP software om alle ins en outs te leren kennen. Vanaf 2011 zit hij bij First Class en gebruikt zijn kennis om dichter bij zijn klanten te staan en nog meer voor ze te betekenen.

Michiel Vrijhoef

Specialisme - Accountancy


Michiel is met veel enthousiasme begonnen bij AFAS Support in het Accountancy team. Uiteindelijk specialiseerde hij zich in ons fiscale product. Nu is hij binnen First Class verantwoordelijk voor onze klanten in de Accountancy branche.            

Stefan Mennes

Stefan Mennes

Specialisme - HRM, Payroll & Onderwijs


Stefan startte in 2009 als medewerker Support. Begon in het team Accountancy en kreeg met alle kanten en klanten van het product te maken. Stefan specialiseerde zich in HRM/Payroll specifiek voor het Onderwijs. 

Enrico den Hartog

Enrico den Hartog

Specialisme - Techniek


Na twee stageperiodes kwam Enrico in dienst op de afdeling Support. In de eerste 5 jaar als onderdeel van de supportteams Algemeen/Techniek en Small Business. Vanaf 1 mei 2014 zet Enrico zijn ruime ervaring in bij het First Class Support team.

Thijs van der Wal

Specialisme - HRM & Payroll


In korte tijd heeft Thijs aangetoond van toegevoegde waarde te zijn binnen AFAS. Thijs richt zich voornamelijk op Payroll organisaties. Samen met jou nadenken over inrichting en je beter gebruik laten maken van het pakket doet hij met liefde.

Rens van Beek

Specialisme - Techniek


Rens begon zijn carrière bij AFAS in het team Techniek en is specialist op dit gebied. Rens wil binnen First Class zijn kennis, ervaring en advies graag met jullie delen en haalt zijn energie en plezier uit het opbouwen van duurzame klantrelaties.

Persoonlijk kennis maken met First Class support?

Neem contact met mij op


Meer service!

In advisering en ondersteuning


Als First Class experts adviseren we je bij inrichtingsvraagstukken waar normaal gesproken een consultant voor nodig is. Wij denken graag met je mee over het optimaal automatiseren van de bestaande bedrijfsprocessen. Daarnaast kan je extra ondersteuning aanvragen zodat wij je op kritische momenten van telefonische ondersteuning kunnen voorzien. Ook buiten reguliere werktijden!

Meer weten? Neem contact op met Britt Breure.

Ondersteuning op maat

We leren jouw organisatie kennen


Iedere organisatie is anders. Om je te voorzien van ‘advies op maat’ is kennis van jouw organisatie van het grootste belang.

Onze First Class experts investeren daarom graag tijd en energie in jouw organisatie en bedrijfsprocessen. Hiervoor leggen wij regelmatig klantbezoeken af en lopen wij bijvoorbeeld een stage bij onze klanten. 

Is First Class ook iets voor jou? Neem contact op!

Paul Lemaire



Snel een goede relatie!


"Onze ervaringen met First Class zijn goed. Goed bereikbaar, zelden in de wacht. Het is een leuk team waar je snel een goede relatie mee opbouwt."


- Paul Lemaire, (Senior) Application Manager
De Brauw Blackstone


Persoonlijk contact staat centraal

We kennen zelfs jouw inrichting

Onze First Class Support dienstverlening heeft een aantal voordelen, maar de grootste meerwaarde zit in het persoonlijke contact dat wij met al onze klanten hebben. Omdat we de gebruikers leren kennen en weten hoe de software is ingericht, kunnen wij de beste ondersteuning leveren. 

De voordelen van First Class

  • 5 dagen bereikbaar 07:30 - 20.00
  • Gemiddeld 5 jaar kennis en ervaring
  • Inrichtingsvragen stellen
  • Geen wachtrij aan de telefoon

Waarom First Class? Bekijk de video

Support op maat


Advies op maat nodig? Bel: 033-4341800