Service & Onderhoud 

 Als service het verschil maakt! 


Mobiel op de weg

Mobiel op de weg

De buitendienst medewerkers hebben met de mobiele applicatie op hun PDA of smartphone hun actuele dagplanning paraat en kunnen direct naar de klant navigeren. 

Interactieve rapportages

Interactieve rapportages

Met cockpits en dashboards heb je inzicht in de belangrijkse stuurgegevens. Op elk gewenst moment van de dag. Zo manage jij de uitkomst, in plaats van achteraf bij te sturen. 

Evenementen

Totaal oplossing

Calculeren, projectbeheer, werkvoorbereiding, personeel, salaris, mobiele werkbon tot en met de financiële administratie. AFAS biedt de totaaloplossing.

Meer weten over onze oplossing voor service- en onderhoudsbedrijven?


Service Management

Al jouw processen in één geïntegreerd pakket

Ieder bedrijf met een mobiele servicedienst staat voor een belangrijke uitdaging: hoe kan de productiviteit van de service- en onderhoudsmedewerkers verbeterd worden en tegelijkertijd de administratie en facturering zo efficiënt mogelijk worden afgehandeld? De volledig geïntegreerde service management oplossing AFAS in samenwerking met partners is het effectieve antwoord op beide vragen. Zo krijgt jouw service de goede naam die het verdient!

De partners van AFAS zijn gecertificeerd en dit betekent dat de software van partners geheel geïntegreerd is met de software van AFAS. De koppeling onderhouden wij waardoor jij daar niet naar om hoeft te kijken. Zo kan je optimaal profiteren van de samenwerking.

Meer weten over de partners van AFAS?

De grootste pluspunten op een rijtje

Workflows

Workflows

Met workflows voer je dagelijkse processen in de organisatie feilloos en zo efficiënt mogelijk uit. Je gebruikt workflows om processen te optimaliseren en papiergebruik te verminderen. 

Klantbeheer

Urenregistratie en salarisverwerking

De urenregistratie is direct geïntegreerd met de salarisverwerking. Met Projecten borg je alle projectinformatie en leg je de urenregistratie vast. Facturatie naar de klant en je salarisverwerking is dus zo gebeurt.

Financiële boekhouding

Digitaal planboard

Het digitale planboard zorgt voor een optimale planning van je buitendienst. Dit zorgt ervoor dat je serviceverlening zo efficiënt mogelijk verloopt. Het digitale planboard toont beschikbaarheid en locaties van de medewerkers, planning, acties en werkbonnen. Ook de status van meldingen is direct inzichtelijk. Het resultaat: snellere afhandeling van meer meldingen. 


Op locatie effectieve service

Als monteur altijd de juiste informatie

Buitendienstmedewerkers hebben mobiel en online toegang tot de planning, de storingsmeldingen, klantgegevens, installatiedetails en historiegegevens. De geïmplementeerde routeplanner leidt ze naar de klant. En bij binnenkomst is al precies bekend om wat voor storingsmelding het gaat.

De voordelen voor jouw onderneming bekijken en klantverhalen lezen?



Erg efficiënt!


"Of de klant nu op rekening betaalt of contant, na diens akkoord sluit de monteur de order af en worden de gegevens meteen doorgestuurd. Zodra hij het erf afrijdt zien wij al welk werk hij heeft gedaan."

- Piet van der Veer, Bandenservice Zuid-West 

Lees het hele artikel



Het heeft ons efficiëntie gebracht


De software voor service & onderhoud bestaat o.a. uit de volgende onderdelen:

  • Boekhouding
  • Mobiele werkbon
  • Digitaal planboard
  • Personeel en salaris
  • Website en intranet
  • Onderhoudscontracten
  • Projectadministratie
  • Voorraadbeheer
  • Portal voor servicemeldingen
  • Digitale checklijsten en inspectie
  • Digitale taken en signalen
  • Diverse koppelmogelijkheden (Machine2Machine, scan en herken)

Meer service & onderhoud verhalen

kies het verhaal van jouw keuze



Meer weten over onze oplossing voor service- en onderhoudsbedrijven?

Maak een afspraak!

Maak een afspraak



Advies op maat nodig? Bel: 033-4341800