Afval & Transport 

 Jouw tijd nog efficiënter besteden 


Digitaal werken

Digitaal werken

Maatschappelijk verantwoord werken is tegenwoordig erg van belang. Met de software oplossing voor Afval & Transport ben je in staat om digitaal te werken. Zo verspil je niet onnodig papier en reduceer je flink de kosten!

Geïntegreerd werken

Geïntegreerd werken

Al je secundaire processen leg je vast in één geïntegreerde oplossing. Denk hierbij aan je financiële administratie, maar ook salarisverwerking en HR management. Een uitgebreid CRM pakket ontbreekt uiteraard niet.

Kant en klare koppelingen

Kant en klare koppelingen

De operationele processen leg je vast in je eigen branchepakket. Door slimme koppelingen met bijvoorbeeld PieterBas en Groeneveld te maken zorg je voor enkelvoudige vastlegging en zo een kleine foutmarge.

Meer weten over onze software voor afval & transportbedrijven?


Complete oplossing voor
Afval & Transport 

Je tijd nog efficiënter besteden


De Afval & Transport branche kent vele systemen. Niet alleen de operationele maar ook de secundaire processen worden in veel verschillende systemen vastgelegd. Dit zorgt voor veel onnodig dubbel werk, maar het maakt je proces ook een stuk foutgevoeliger. Met onze oplossing heb je één geïntegreerd systeem.
Je operationele proces leg je vast in een branchespecifiek pakket en alle secundaire processen vang je op in onze software. Wij zorgen voor gecertificeerde koppelingen, waardoor je een eenmalige vastlegging hebt. Dit bespaart veel tijd en geld. Ook een hoop zorgen. Samen met onze partners zijn wij namelijk verantwoordelijk voor deze koppelingen.

De grootste pluspunten op een rijtje

Debiteurenbeheer

Debiteurenbeheer

De facturen (inclusief PDF) komen over het algemeen uit een operationeel TMS-pakket en worden automatisch aangemaakt in onze software. Vanuit daar voer je vervolgens strak debiteurenbeheer. Zo heb je inzicht in de ouderdom van facturen, en maak je digitale aanmaningen. Daarnaast kan je belacties starten en betaalafspraken met klanten vastleggen.

Verschillende BV's

Verschillende BV's

Heb je verschillende BV's? Dan wil je dit apart vastleggen maar wel makkelijk kunnen samenvoegen. Daarom heb je meerdere administraties in één omgeving. Zo richt je alle processen eenmalig in voor alle administraties. Rekening-courant boekingen worden zo snel en eenvoudig en heb je de mogelijkheid om de administraties met één druk op de knop te consolideren.

Sollicitant Self Service

Sollicitant Self Service

Potentiële medewerkers gaan via jouw eigen portalsite solliciteren. Hierin kunnen zij alle informatie en communicatie vinden rondom hun eigen sollicitatie. Aan de achterkant is het hele werving- en selectieproces geautomatiseerd. Alles wordt gestuurd door middel van workflows waardoor de HR-afdeling veel minder belast wordt met administratieve werkzaamheden rondom het sollicitatieproces.

Altijd en overal inzicht!

Altijd & overal inzicht

Met de interactieve dashboards heb je altijd inzicht en maximale controle over jouw processen. Dit geldt niet alleen voor je orderprocessen maar voor de hele organisatie. Er zijn standaard ruim 200 dashboards uitgeleverd. Hiermee heb je de mogelijkheid om cruciale gegevens snel te herleiden tot praktische en nuttige informatie. Zo manage jij de uitkomst, in plaats van achteraf bij te sturen.

Meer informatie over alle voordelen?

HR- en salarisadministratie

Van registreren naar coaching


Als HR-manager ben je veel tijd kwijt met administratieve taken, zoals het verwerken en registreren van verlofbriefjes en ziekmeldingen. Daardoor kom je bijna niet toe aan de core business van het vak: persoonlijke ontwikkeling, loopbaanontwikkeling en coaching van de medewerkers. En dat zijn nu juist de mooie kanten van jouw vak!

Met de HRM-software automatiseer je gemakkelijk veel administratieve werkzaamheden. Werkt verdampt door gebruik van Employee Self Service (ESS) en Manager Self Service (MSS). De payrollsoftware maakt salaris verwerken eenvoudig. Door de volledige integratie met HRM en e-HRM hoef je niets meer handmatig vast te leggen en berekent de software met één druk op de knop alle salarissen.
Lees alles over de software voor Afval & Transport.

Sandra Glorie - GP Groot



Makkelijk pakket!


"Wat ik een groot voordeel vind: met de software kun je heel veel zelf doen. Het inrichten van software in het geval van een bedrijfsovername is iets wat we als organisatie grotendeels zelfstandig uitvoeren"

- Sandra Glorie, GP Groot

Lees het hele artikel

Efficiënter werken

Gecertificeerde koppelingen


AFAS Software werkt nauw samen met Groeneveld ICT Solutions en Pieterbas Automatisering. Samen bieden we één complete totaaloplossing voor een transport- en    afvalbedrijf. Denk hierbij aan het intranet, boordcomputers, transportmanagement en            -planning. Maar ook de boekhouding, personeelsadministratie en salarisverwerking.  Daarnaast zijn er ook koppelmogelijkheden met andere TMS-en boordcomputersystemen te maken.

Meer weten? Bekijk dan de samenwerking tussen AFAS en PieterBas automatisering: Waste Insight.

De software bestaat onder andere uit de volgende onderdelen:

  • Registratie code 95
  • Cursusmanagement
  • Sollicitant Self Service
  • Debiteurenbeheer
  • Outlook e-mail koppeling
  • Personeels- en salarisadminstratie
  • Intranet en websitemodules (InSite & OutSite)
  • Interactieve dashboards
  • Digitale dossiervorming
  • Optimaal relatiebeheer (CRM)

De Rijke

"Het voelt echt als een 'De Rijke pakket' en niet als een AFAS pakket"

Een greep uit ons klantenbestand


Meer afval & transport verhalen

kies het verhaal van jouw keuze



Meer weten over de software?

Maak een afspraak!


Advies op maat nodig? Bel: 033-4341800